جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲

«محمد مهدی تدین» خبرداد

اقدام ابتکاری «دارالفنون» در حمایت از کودکان غزه تا روز جهانی صلح ۳۰ شهریور تمدید شد

موسسه دارالفنون

سینماپرس:موسسه فرهنگی هنری «دارالفنون» در پی حملات وحشیانه رژیم صیهونیستی به نواره غزه و کشتار بی رحمانه کودکان فلسطینی اقدام ابتکاری خود را در حمایت از کودکان مظلوم و ستمدیده غزه تا ۳۰ شهریور روزجهانی صلح تمدید کرد.

محمد مهدی تدین مدیر عامل این موسسه آموزش سینمایی، در گفتگو با خبرنگار سینماپرس گفت: اکنون که رژیم غاصب صهیونیستی آشکارا برطبل رسوایی خود می کوبد و با اقدامات بی شرمانه خویش درکشتار زنان و کودکان بی دفاع، وحشیانه ترین جنایات نژاد پرستانه را به نمایش عموم و جامعه ی بشریت گذاشته است، متاسفانه به جز حمایت و همدردی با مردم ستمدیده غزه و دعا به درگاه خداوند تبارک وتعالی کاری از دستمان برنمی آید.

رئیس موسسه دارالفنون درادامه افزود: بدون شک این بی عدالتی ها دل هرانسان آزاده ای را به درد می آورد و از این روست که هنرمندان و جامعه سینمایی کشور درکنار آحاد ملت شریف ایران بارها و بارها ضمن تقبیح اعمال ددمنشانه رژیم کودک کش اسرائیل به همدردی با ملت ستمدیده فلسطین پرداخته اند.

تدین ادامه داد:  مرکز آموزش های فرهنگی هنری دارالفنون به عنوان عضو کوچکی از جامعه فرهنگ و هنر این مرز و بوم ضمن اعلام همدردی با ملت مظلوم فلسطین و خانواده های داغدار شهدای غزه  با توجه به استقبال بی نظیر علاقمندان و با امید به صلحی پایدار و جهانی عاری ازخشونت ازتاریخ ۳۰ مرداد ماه لغایت سی ام شهریورماه مصادف با روز جهانی صلح به مدت یکماه دیگر حمایت مالی خود از کودکان بی دفاع غزه را تمدید می نماید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علاقه مندانی که همچنان قصد شرکت در دوره های آموزشی این مرکز را دارند میتوانند تا پایان زمان اعلام شده با واریز مبلغ مورد نظر به  شماره حساب ۹۹۹۹۹ سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نزد بانک های ملی، ملت، تجارت، صادرات، سپه و... جهت کمک به مردم بی دفاع غزه و دردست داشتن فیش پرداختی خود به واحد آموزش مراجعه نمایند تا ضمن مشارکت در این اقدام انسان دوستانه در اجرمعنوی این اقدام خداپسندانه نیز شریک شوند.

لازم به ذکراست همچنین نمایشگاهی از آثار نقاشی، عکاسی، گرافیک و خطاطی  از هنرجویان مرکزآموزشی های فرهنگی و هنری دارالفنون با موضوع صلح مصادف با روزجهانی صلح ۳۰شهریور ماه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.