دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶

درگفتگو با سینماپرس مطرح شد

شاه حاتمی: «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» مهرماه اکران می‌شود / شرایط برای سفر به هند هنوز فراهم نشده است

علی شاه حاتمی*

سینماپرس: علی شاه حاتمی گفت: فیلم سینمایی «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» که با بازی اکبر عبدی به مسائل روز جامعه اشاره می‌کند ، با صدور پروانه نمایش مهرماه در سینماهای کشور اکران می‌شود.

علی شاه حاتمی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینماپرس گفت: تدوین« مذاکرات مستقیم آقای عبدی»  توسط اینجانب انجام شده و صداگذاری را نیز محسن روشن انجام داده است.

حاتمی در خصوص تبلیغات « مذاکرات مستقیم آقای عبدی» ادامه داد: کارهای تبلیغاتی فیلم  از قبیل ساخت آنونس، طراحی پوستر و... و.   را دکتر مصطفی گودرزی  انجام میدهد و انشالله با تکمیل  شدن تبلیغات، اکران فیلم را شروع  خواهیم کرد.

وی در ادامه به داستان فیلم سینمایی« مذاکرات مستقیم آقای عبدی»  اشاره کرد:در این فیلم آقای عبدی توسط گروهی گروگان گرفته می‌شود و در محلی خاص از او نگه داری می‌شود و برای رهایی از شر گروگان گیران یک تنه  با وزارت ارشاد، صدا و سیما، وزارت امور خارجه و حتی در بخش هایی از این فیلم حتی با جان کری وزیر خارجه آمریکا هم مذاکره می‌کند.

کارگردان « پرواز مرغابی ها» بیان کرد: به غیر از اکبر عبدی، هر کدام از بازیگرانی که صدایش در این فیلم حضور دارد در اصل با همین صدا نقشی را هم ایفا می‌کنند؛ یوسف مرادیان، ایرج سرباز، ابراهیم شفیعی و میلاد کی‌مرام در نقش «گروگانگیر»، فریبا طالبی در نقش «خبرنگار»، داوود بختیاری در نقش «رئیس سازمان صدا و سیما»، علی درستکار در نقش «کارشناس وزارت امور خارجه» و المیرا عبدی در نقش «دختر آقای عبدی» و معصومه قاسمی در نقش «همسر آقای عبدی» حضور دارند.

از جمله عوامل این فیلم می‌توان به تهیه کننده جلال چاوشیان، تدوین، نویسنده و کارگردان : علی شاه حاتمی، مدیر فیلمبرداری: حافظ احمدی، صدابردار:محمد نوین نژاد، طراح گریم:محمد رضا قومی، صداگذاری:محسن روشن و آهنگساز: فرهاد هراتی  اشاره کرد.

شاه حاتمی در ادامه این گفتگو از فراهم نشدن سفرش به هند برای ادامه فیلمبرداری سریال «همسفر خورشید» سخن گفت و اظهار داشت: همچنان منتظر فراهم شدن امکانات تصویربرداری درهند هستیم و به محض آماده شده امکانات بلافاصله برای ادامه تصویربرداری به هند سفرخواهیم کرد.

از جمله فعالیتهای علی شاه حاتمی می‌توان به : گودال«۱۳۶۷»، تعقیب سایه ها« ۱۳۶۹»، پرنده آهنین« ۱۳۷۰»، آخرین شناسایی« ۱۳۷۲»، لاک پشت« ۱۳۷۵»، دوستان«۱۳۷۸»، ترکشهای صلح«۱۳۷۹»، آوای زندگی « ۱۳۸۷»، پروازه مرغابی ها«۱۳۸۸»، رویای سینما«۱۳۹۰» و مذاکرات مستقیم آقای عبدی « ۱۳۹۳» یازدهمین اثر بلند سینمایی علی شاه حاتمی است که برای اکران در سینماهای کشور پروانه نمایش دریافت کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.