دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷

رضا ایرانمنش: جوان امروز سراغ کار در تلویزیون و سینما نرود چون عاقبت خوشی ندارد

رضا ایرانمنش*

این بازیگر به «نسیم» گفت: مسئولین بیشتر به فرهنگ و هنر توجه کنند و حرف‌هایشان از حالت شعاری خارج شود

رضا ایرانمنش در گفتگو با «نسیم» در این رابطه عنوان کرد: به عنوان یک تحصیل کرده هنر متاسفانه باید بگویم این روزها به جوانان توصیه می کنم سمت کار سینما و تلویزیون نروند چون عاقبت خوشی برایشان نخواهد داشت چرا که آنطور که شایسته است در زمینه های فرهنگی گام های مثبت برنداشته ایم.

* متأسفانه فعلا بیکار هستم

ایرانمنش بازیگر فیلم های دفاع مقدس درباره کم کاری این روزهایش نیز گفت: کم کاری ام بخاطر نبود پیشنهاد است و متاسفانه فعلا بیکار هستم. مثل اینکه دوره ما به انتها رسیده و در حال حاضر کسی سراغی از ما نمی گیرد.

وی متذکر شد: در دوره‌ای من به سمت تهیه کنندگی و کارگردانی هم روی آوردم اما حرفه اصلی من بازیگری است و قطعا ترجیح می دهم بازی کنم. متاسفانه وقتی به سمت تهیه کنندگی یا کارهای دیگر در سینما می روید، همه تصور می کنند ممکن است دیگر تمایلی به بازیگری ندارید.

* شغل اصلی ام و تنها کاری که بلد هستم بازیگری است

ایرانمنش گفت: آخرین حضورم در تلویزیون، سریال "ستایش" بود و پس از آن در چند کار تلویزیونی و یک تله فیلم کار کرده ام که هنوز پخش نشده اند . من از همین جا اعلام می کنم شغل اصلی ام و تنها کاری که بلد هستم بازیگری است.

وی افزود: باید مسئولین به مقوله فرهنگ و هنر بیشتر توجه کنند و حرف هایشان از حالت شعاری خارج شود. الان ما مورد هجمه فرهنگ غربی هستیم و باید بگویم غربی ها در زمینه نفوذ به فرهنگ ها و اخلاق جوانان ما بسیار موفق عمل می کنند.

* کسی به فرهنگ توجه نمی‌کند

ایرانمش درباره فرهنگ سازی از طریق سینما و هنر گفت: مسئولین فرهنگی ما آنچنان که شایسته است به مقوله فرهنگ و فرهنگ سازی اهمیت نمی دهند. مدیران و مسئولین باید به مقوله فرهنگ و هنر و بخصوص سینما بیشتر توجه کنند و حرف هایشان از حالت شعاری خارج شود. الان ما مورد هجمه فرهنگ غربی هستیم و باید بگویم غربی ها در زمینه نفوذ به فرهنگ ها و اخلاق جوانان ما بسیار موفق عمل می کنند.

وی در ادامه افزود:  مشکلات اقتصادی و سیاسی  ریشه در فرهنگ دارند و می توان با فرهنگ سازی خیلی از مشکلات را حل کرد. با فرهنگ و هنر و اعتقاد و ایمان به تاثیر معجزه وار آن قطعا می توان بسیاری از مشکلات مانند همین مساله حجاب را حل کرد.

* خداراشکر حالم خوب است و مشکلی ندارم

بازیگر سریال "داستان یکش شهر" در پایان گفتگو با خبرنگار «نسیم»، در مورد وضعیت جسمانی این روزهایش نیز اظهار داشت: خداراشکر حالم خوب است و مشکلی ندارم. بیشتر بیکاری آزارم می دهد . وقتی مشغول به کار باشم اگر دردی هم باشد فراموش می کنم اما این بیکاری ناخواسته عذابم می دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.