سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲

نصیربیگی خبر داد:

«جلوه‌گاه نور» جشنواره فیلم مقاومت، هزار اثر از هنرمندان بسیجی را ارزیابی می‌کند

نصیربیگی

سینماپرس: مدیر بخش جلوه‌گاه نور جشنواره مقاومت گفت: قریب به ۱۰۰۰ اثر در ۵ بخش نماهنگ، مستند، فیلم کوتاه، انیمیشن و فیلمنامه‌نویسی به دبیرخانه جشنواره رسیده که ارزیابی اولیه توسط هیات انتخاب انجام شده است.

به گزارش سینماپرس، امیر نصیر بیگی مدیر بخش جلوه گاه نور سیزدهمین جشنواره مقاومت با اشاره ارسال ۱۰۰۰ اثر به این بخش گفت: بخش جلوه‌گاه نور ویژه هنرمندان  و فیلمسازان بسیجی است و بسیجیان هنرمند با موضوعات مختلف در این بخش شرکت داشته اند.

وی در ادامه به موضوعات این بخش اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی و دفاع، بخش شهدای هسته ای  و شهدای ترور، نقش مردم در مقابل تروریسم، فتنه و جریانات انحرافی، جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در سالم سازی جامعه، جایگاه اقتصاد مقاومتی در شکست تحریم های اقتصادی و سیاسی دشمن، وحدت اسلامی و مقابله با اندیشه های تکفیری، بحث مقابله با جنگ نرم و شبکه های ماهواره ای و استکباری، نقش بسیج در عرصه‌های  فرهنگی جتماعی دینی و اقتصادی، بسیج در نگاه ولایت و جایگاه بسیج در سازندگی، توسعه و پیشرفت کشور، بسیج و نهضت نرم افزاری و همچنین فرهنگ سازی حجاب و عفاف و تحکیم خانواده و نقش بسیج در حوزه همبستگی و انسجام اسلامی در حمایت از مقاومت و بیداری اسلامی و... و. از این قبایل موضوعات این بخش جشنواره دفاع مقدس است.

نصیر بیگی در بخش دیگری از صحبت خود با بیان اینکه استقبال  خوبی از جانب هنرمندان از این بخش شده گفت: قریب به ۱۰۰۰ اثر در پنج بخش نماهنگ، مستند، فیلم کوتاه، انیمیشن  و فیلم نامه نویسی به دبیر خانه جشنواره رسیده که ارزیابی  اولیه توسط هیات انتخاب انجام شده و بخش های داوری هم در حال اجرا و بررسی است.

وی در پایان گفت: نتایج همه بخش‌ها همزمان با برگزاری سراسری جشنواره فیلم مقاومت در تهران همزمان با هفته دفاع مقدس معرفی  و از آن‌ها تجلیل می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.