چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

سری جدید "شام ایرانی" هم به آنتن تلویزیون رسید

شام ایرانی

محمد شایسته، کارگردان این مجموعه به «نسیم»، گفت: سری قبلی بزودی از شبکه تلویزیونی نسیم پخش می‌شود و سری جدید "شام ایرانی" نیز مهرماه در شبکه خانگی توزیع خواهد شد که شریفی نیا، شفیعی جم، هدایتی و ارجمند در آن حضور دارند

محمد شایسته درباره وضعیت توزیع تازه ترین سری "شام ایرانی" به خبرگزاری «نسیم»؛ گفت: ما چهار قسمت کامل از سری تازه "شام ایرانی" را ساخته و تحویل پخش کننده داده ایم. شرکت پخش هم قول داده مهرماه قسمت اول را پخش کند.

شایسته ادامه داد: در این سری چهار مهمان داریم که عبارتند از محمدرضا شریفی نیا، رضا شفیعی جم، محمدرضا هدایتی و برزو ارجمند و یک سری اتفاقات جالب در هر قسمت رخ میدهد.

* هیچ منبع مالی نداریم جز اسپانسر

این کارگردان با اشاره به بازگشت مالی نسبتا خوب سری قبل اظهار داشت: کار را برای بخش خصوصی تولید می‌کنیم و به جز اسپانسری که کمکمان می‌کند هیچ منبع مالی دیگری نداریم. برای همین تمرکز کرده ایم بر بازگشت مالی این سری در شبکه خانگی. خوشبختانه سری قبل بازگشت خوبی داشت و نوید این را میدهد که سری جدید هم بازگشت مالی لازم را داشته باشد.

* تلویزیون از پخش "شام ایرانی" استقبال کرده است

محمد شایسته با بیان اینکه سری قبلی "شام ایرانی"(ساخته بیژن بیرنگ) از شبکه نسیم روی آنتن رفته، ادامه داد: مسئولان شبکه مذاکراتی را با ما داشته اند تا سری جدید این مجموعه را هم روی آنتن بفرستند. توافقات ابتدایی انجام شده و به زودی سری دوم "شام ایرانی" هم از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.