شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸

روایت هنرمندان از دیدار با رهبری

جعفر دهقان: رهبر به من فرمودند بیشتر کار کنید و این کار برای خدا باشد

جعفر دهقان

سینماپرس: جعفر دهقان بازیگر سینما و تلویزیون پیرامون دیدار روز گذشته با مقام معظم رهبری گفت: «دیدار با رهبر برای من قوت قلب بود. زمانی که کنار رهبر رفتم و با ایشان صحبت کردم به من فرمودند آقای دهقان کم کار شده اید.»

دهقان در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «نزدیک به ۱۰۰ نفر ورزشکار و دوستان سینمایی برای عیادت از رهبر معظم انقلاب به بیمارستان آمده بودند که رهبر با تعداد زیادی از ملاقات کنندگان صحبت کردند.»

دهقان اظهار داشت: «چیزی که من را متعجب کرد شناخت کامل ایشان از ما بود. جای تعجب دارد که رهبر با همه مشغله فکری و کاریشان کارهای ما را دنبال کنند و ما را بشناسند.»

وی افزود: «دیدار با رهبر برای من قوت قلب بود. زمانی که کنار رهبر رفتم و با ایشان صحبت کردم به من فرمودند آقای دهقان کم کار شده اید.»

دهقان بیان داشت: «مقام معظم رهبری دلیل کم کار شدن را از من جویا شدند و به من گفتند تلاشتان را بیشتر و کار کنید و برای خدا هم کار کنید.»

وی در پایان اظهار داشت: «این صحبت رهبری با من یک قوت قلب بزرگی بود چرا که احساس کردم برای رهبر کشورم مهم هستم و ایشان کارهای من را دنبال می کنند و من را می بینند.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.