دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲

گپی با خواننده «اذان می‌گویند»

حشمتی: «زندگی انتخاب» چند ماهی است در وزارت ارشاد خاک می خورد!/ محرم «غزل عاشورا ۲» را منتشر خواهم کرد

محمد حشمتی

سینماپرس: محمد حشمتی خواننده قطعه «اذان می گویند»پیرامون تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود گفت: «تازه ترین آلبومم با عنوان «زندگی انتخاب» چند ماهی است در وزارت ارشاد خاک می خورد!»

حشمتی پیرامون دلیل این اتفاق در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «تنظیم کننده قطعه «زندگی انتخاب» مدعی شد که اثر متعلق به ایشان است و علی رغم پیگیری هایی که آقای خوشنود تهیه کننده اثر انجام داد، هیچ جوابی از ارشاد نگرفته ایم.»

این خواننده در ادامه بیان داشت: «در حال حاضر مشغول آماده کردن آلبوم دیگری با عنوان «غزل عاشورا ۲» برای انتشار در ایام ماه محرم و صفر هستم. این آلبوم ادامه «غزل عاشورا ۱» با تفاوت اندک ریتمیک است.»

حشمتی اظهار داشت: «فضای این آلبوم مشابه قسمت اول آن است اما به لحاظ ریتم و تنظیم هایی که در آن استفاده شده متفاوت می باشد. ۵۰ درصد از تنظیمات این آلبوم به صورت ارکسترال و ۵۰ درصد دیگر با حال و هوای عاشورا و ماه محرم ساخته می شود. این آلبوم بین ۸ تا ۱۰ تراک (قطعه) خواهد بود.»

وی در پایان افزود: «آخرین همکاری من با تلویزیون اجرای سرود «ای ایران» برای برنامه «رادیو هفت» بود که به تازگی انجام دادم و افتخار داشتم بخشی از این قطعه را اجرا کنم.»

محمد حشمتی اولین بار قطعه ای را با عنوان «اذان می گویند» برای تلویزیون اجرا کرد که مورد استقبال بسیار خوبی از سوی مردم قرار گرفت.

وی پس از آن سال گذشته آلبوم «غزل عاشورا» را در ماه محرم منتشر کرد. او پس از انتشار این آلبوم سبک کاری خود را تغییر داد و آلبوم بعدی خود را با سبک جدید موسیقایی منتشر نمود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.