دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳

روایت یک چهره تلویزیونی از دیدار با رهبری

شجاعی مهر: عیادت «حضرت آقا» برایم مانند زیارت یک مکان مقدس بود

هرمز شجاعی مهر

سینماپرس هرمز شجاعی مهر مجری برنامه های تلویزیونی در پی عیادت از رهبر معظم انقلاب گفت: نمی‌توانم چیزی بگویم و نمیدان چه بگویم حسی که در لحظه دیدار با ولی امر مسلمین به آدم دست میدهد همان حس زیارت مکان مقدس است.

هرمز شجاعی مهر مجری تلویزیون در گفتگو با خبرنگارسینماپرس گفت: حال خوبی به آدم دست می‌دهد در کنار دوستان صمیمی که از گلهای ورزش و هنر هستند  در یک محیط با صفا  که صمیمانه مشتاق زیارت ایشان بودند این توفیق نایل شد که بنده هم درکنار این دوستان به ملاقات مقام معظم رهبری شرفیاب شوم.

وی در ادامه افزود: حضرت آقا مطابق معمول بسیار شاداب و بشاش از بنده و دیگر دوستان استقبال کردند. در واقع بنده به اتفاق خانواده همیشه سرسجاده نماز ایشان را دعا می‌کنیم. ارادت خاصی به رهبر انقلاب داشته ام و امیدوارم حال ایشان هر چه زودتر خوب شود.

شجاعی مهر ادامه داد: همانطور که می‌دانید در کشورها آرامش و امنیت وجود ندارد اما به لطف خدا وبه دلیل رهبری بزرگ، ایران سرافراز در ارامش و صمیمیت قراردارد. صحبتم بامردم این است که برای سلامتی رهبرمان دعاکنیم تا ایران اسلامی در زیر سایه ایشان در امنیت کامل و آرامش به سر ببرد.

این مجری تلویزیون درپایان خاطر نشان کرد: یک هدیه از این دیدار گرفتم و آن هدیه این بود که مقام معظم رهبری به طور دقیق برنامه های بنده را ملا حظه میکردند و کار بنده را تاًیید فرمودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.