جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹

«کافه سوال» جدید یکی دو ماه دیگر برمی‌گردد+تصاوير

مهر: مژده لواسانی که بعد از دوسال باز هم برنامه روتین رادیویی اجرا می‌کند، از گفتگوهای صمیمانه و بی‌پرده با اهالی مشاغل مختلف در این برنامه خبر داد و درباره «کافه سوال» نیز اعلام کرد سری جدید این برنامه پس از یکی دو ماه به آنتن برمی‌گردد.

مژده لواسانی گوینده رادیو و مجری تلویزیون درباره برنامه تازه‌ رادیویی‌اش با نام «زیر آفتاب» اظهار کرد: من بعد از حدود ۲ سال، باز هم برنامه روتین رادیویی اجرا می‌کنم. این برنامه به تهیه‌کنندگی فرهاد دهنوی یک ماه است از رادیو فصلی روی آنتن می‌رود و گروه ما یک هفته در میان تولید و اجرای آن را برعهده دارد. ما هر هفته میزبان فعالان یک شغل هستیم و با آنها درباره زندگی کاری و شخصی‌شان گپ می‌زنیم.

 


 

 

وی افزود: در اولین هفته از پخش برنامه سراغ بازیگرها رفتیم و با سیاوش خیرابی، شبنم قلی خانی و یوسف مرادیان گفتگو کردیم؛ گفتگوهای جذابی که بسیار صمیمی و شنیدنی از آب درآمدند.

این مجری جوان تأکید کرد: مهم‌ترین ویژگی برنامه ما شیوه گفتگو در آن است و به شدت بی پرده و صمیمی درباره همه چیز با مهمانانمان گپ می‌زنیم؛ از کار گرفته تا زندگی، از غم‌ها و شادی‌ها. بنابراین برنامه مردم پسندی تولید می‌کنیم.


 

لواسانی یادآور شد: پس از بازیگران در هفته بعدی «زیر آفتاب» سراغ مجریان رفتیم و با محمد سلوکی، سید کاظم احمدزاده، هومن حاج عبدالهی، امیرعلی نبویان، سودابه و سوسن حسنی دخت و عبدالرضا امیراحمدی و شهروز ابراهیمی گفتگو کردیم. گفتگو با هم صنف‌هایم هم بسیار شنیدنی بود و در روز ولادت امام رضا (ع) که میزبان کاظم احمدزاده بودم حال و هوای معنوی در برنامه حاکم شده بود.

وی درباره موضوع برنامه در هفته پیش رو نیز اظهار کرد: این هفته به مناسبت هفته دفاع مقدس، سراغ اهالی خاص جنگ می‌رویم و با آنها گپ می‌زنیم.

«کافه سوال» جدید یکی دو ماه دیگر برمی‌گردد

مجری «کافه سوال» در پایان درباره وضعیت فعلی این برنامه نیز گفت: آخرین قسمت این دوره از برنامه پخش شد و ما از ابتدای مهر یکی دو ماه فرصت استراحت و تجدید قوا داریم تا با تغییر دکور و فرم و موضوعات به آنتن برگردیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.