چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱

«آرت اولیویر» نوسنده و تهیه کننده آمریکایی:

اسراییلی ها به دلیل ذات جنگ طلبانه حتی به سوی خود نیز شلیک می‌کنند! / فیلم زندگی«راشل کوری» را می‌سازم

آرت اولیور

سینماپرس: آرت اولیویر تهیه کننده و نویسنده آمریکایی در کنفرانس افق نو از تهیه فیلمی به نام «راشل کوری» و زندگی او خبر داد.

به گزارش سینماپرس، آرت اولیویر تهیه کننده و نویسنده آمریکایی با اشاره به ساخت فیلمی با موضوع زندگی شخصی «راشل کوری» گفت: نیمی از این فیلم در آمریکا و همچنین در لبنان و اردوگاه های فلسطینیان نیز بخشی برای تصویربرداری داریم.

آرت اولیویر افزود: راشل کوری یک فعال آمریکایی بود که در شهر رفح توسط بولدوزر رژیم صهیونیستی کشته می شود، با تولید این فیلم میلیون ها جوان آمریکایی شاهد آن خواهند بود بدلیل اینکه در واقعیت این اتفاق ۱۱ سال گذشته رخ داده است و با دیدن این فیلم قانع کننده، قساوت اقدامات علیه مردم غزه را حس می کنند.

وی معتقد است صهیونیستها حتی اگر تهدیدی را احساس نمی کردند نیز به سمت خودشان موشک شلیک می کردند و این به دلیل ذات جنگ طلب آنها است.

آرت اولیویر نویسنده و تهیه کننده آمریکایی همزمان با برگزاری دومین کنفرانس بین المللی افق نو گفتگو می کرد  افزود: صهیونیست ها کاملا بر زمینه در صنعت سینما به ویژه هالیوود احاطه دارند، بسیار کم دیده می شود که در فیلم های هالیوود از اسراییل و ارتش آمریکا حمایت نشده باشد و قطعا تولید و توزیع انواع دیگر فیلم ها سخت تر می باشد. این مسئله مایه تاسف است ولی واقعیتی است که با آن روبرو هستیم.

این تهیه کننده سینما در خصوص شکل گیری و ظهور گروه های تروریستی در خاورمیانه و ارتباط این گروه ها با داعش خاطرنشان ساخت: احساس می کنم که اسراییل نسبت به کشورهای عربی مانند عربستان نقش کمتری در پیدایش این مسئله دارد و می توان پیدایش این گروهها را پاسخی در مخالفت به دولت بشار اسد در سوریه دانست.

وی همچنین درباره فلسطین و رژیم صهیونیستی و جنگ میان دو طرف اظهار کرد، من در واقع فکر می کنم که کابینه اسراییلی طرفدار جنگ است من فکر می کنم برای کمک کردن به مردم فلسطین باید اقدامات خود را در اروپا و آمریکا گسترش دهیم. در این صورت اقدام شما تاثیر بسیار بیشتری خواهد داشت به همین دلیل است که من در حال تهیه فیلمی به نام «راشل کوری» هستم و زندگی این شخص را به تصویر کشیده ایم. نیمی از این فیلم در آمریکا و همچنین در لبنان و اردوگاه های فلسطینیان نیز بخشی برای تصویربرداری داریم.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.