دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

همراه با جشنواره فیلم کودک

سعید راد: باتوجه به نیازهای کودکان فیلم بسازیم

سعید راد

سینماپرس: سعید راد با اشاره به توجه فیلمسازان به نیازهای کودکان گفت: می‌توانیم از تجربیات کارهای خارجی استفاده کرده و فیلم‌های بهتری بسازیم. باید به نیازهای کودکان توجه کنیم و فیلم‌های مناسب برای این گروه سنی تولید کنیم.

سعید راد بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در گفت و گو با ستاد خبری جشنواره کودک، در پاسخ به این سوال که از نظر او یک فیلم خوب کودک چه خصوصیاتی باید داشته باشد، گفت: من تخصص فیلم کودک و نوجوان ندارم. ولی به نظرم جذابیت‌های سینما در دنیا برای کودکان فوق العاده است.

او ادامه داد: اگرفیلم خوب بسازند، بیننده خواهد داشت. فیلم خوب ساختن هم پارامترهای مشخصی دارد که کارگردان‌های خارجی به آن‌ها عمل می‌کنند و فیلم‌های خوبی می‌سازند. اگر کارگردانان و فیلمسازان ما هم رعایت کنند، فیلمشان با موفقیت روبرو خواهد شد. می‌توانیم  از تجربیات کارهای خارجی استفاده کرده و فیلم‌های بهتری بسازیم. باید به نیازهای کودکان توجه کنیم و فیلم‌های مناسب برای این گروه سنی  تولید کنیم.

بازیگر فیلم  سینمایی «چ» در پایان به حضورش در اصفهان اشاره کرد و گفت: من سومین بار است که برای جشنواره به اصفهان می‌آیم اما زاینده‌رود خشک است و از این بابت دلم گرفته!

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.