چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹

در نقش یک معلم قرآن

مارال فرجاد: از هفته آینده با سریال مناسبتی «رخصت» مهمان خانه های مردم خواهم شد

مارال فرجاد*

سینماپرس: مارال فرجاد گفت: مدت طولانی است که مشغول بازی در سریال تلویزیونی «رخصت» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی هستم که پخش آن به مناسبت ماه صفر از هفته آینده آغاز خواهد شد.

بازیگر فیلم سینمایی «شام عروسی» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: در ابتدا قرار بود پخش سریال «رخصت» در ماه محرم آغاز شود که به دلیل طولانی شدن روند تصویربرداری زمان پخش آن به تعویق افتاد و از هفته آینده شاهد پخش این سریال خواهیم بود.

فرجاد از عنایت بخشی، ثریا قاسمی، یوسف مرادیان، نیما شاهرخشاهی، مجید مشیری، بابک انصاری و... به عنوان همکارانش در این پروژه تلویزیونی نام برد و در مورد داستان این سریال گفت: در محله ای قدیمی دو خانواده هر سال یک تکیه بزرگ را با مشارکت تمامی اهالی محله برپا می کنند اما قبل از محرم پدر یکی از خانواده ها فوت کرده و وظیفه آن به عهده پسرش که ناخلف است منتقل می شود. «رخصت» داستان خانواده ای مذهبی است که توکل ایمانشان در کشاکش زندگی در بوته امتحان الهی گذاشته می شود و فرزند کوچکشان در حادثه ای مجروح می شود اما سپس به یاری و مدد خداوند فرزندشان درمان می شود.

وی با آرزوی اینکه این سریال بتواند مورد استقبال مخاطبان واقع شود در مورد نقش خود در این سریال اظهار داشت: من در این سریال نقش یک معلم قرآن و نقش عروس خانواده را بازی می کنم و فرزندم حافظ کل قرآن است. شخصیت من در این سریال می بایست امتحان سختی را پشت سر بگذارد و خوشبختانه از این امتحان سربلند بیرون می آید.

بازیگر سریال تلویزیونی «کت جادویی» در مورد سایر فعالیت هایش گفت: از ۲۵ آبان بازی در تئاتر «راز» به کارگردانی اعظم بروجردی را آغاز کرده ام و تا ۲۳ آذر ماه هرشب درفرهنگسرای ارسباران میزبان علاقمندان خواهیم بود. «راز» یک تئاتر دینی و مذهبی است و نگاهی تمثیلی به مردم کوفه دارد که چگونه امام حسین (ع) را تنها گذاشتند اما این نگاه در «راز» به روز شده و در مورد روابط انسانی میان تمامی افراد جامعه است و این موضوع را مطرح می کند که آیا مردم امروز به یکدیگر رحم دارند یا خیر؟

فرجاد در مورد داستان این تئاتر اظهار داشت: این اثر نمایشی داستان ۵ دانشجوی رشته دکترای جامعه شناسی است که برای ارائه تز دکترایشان روی موضوع مشترکی کار می کنند و به پیشنهاد یکی از اعضا گروه به کلبه ای جنگی می روند. در این کلبه خاطراتی از گذشته برایشان زنده می شود که بعد از گذشت سال ها هنوز وجدان آنها را آزار می‌دهد.

این بازیگر جوان همچنین از آماده پخش بودن سریال «خاتون» به کارگردانی مرتضی آتش زمزم خبر داد و گفت: مدتی قبل بازی در این سریال طنز را که در شهر اصفهان فیلمبرداری شد به پایان رساندم. «خاتون» در ابتدا قرار بود در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن برود اما پخش آن به بعد از ماه صفر موکول شده و قرار است که از یکی از شبکه های سراسری سیما روی آنتن برود.

وی از شهرام قائدی، هوشنگ حریرچیان، مجید یاسر، حسن اکلیلی، مهران غفوریان، مهدی باقربیگی، مونا فرجاد، مریم امیرجلالی و ... به عنوان سایر همکارانش در پروژه تلویزیونی «خاتون» نام برد و گفت: این سریال فضایی شاد و مفرح دارد که امیدوارم با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شود.

بازیگر «پسران آجری» در خاتمه این گفتگو ضمن انتقاد شدید از فیلمنامه نویسان برای انتخاب سوژه های تکراری گفت: انتخاب حضور در پروژه ها برای تمامی بازیگران بسیار سخت شده است چرا که اغلب فیلمنامه ها یا به شدت تکراری اند و یا داستان های به شدت اغراق شده ای دارند و اصلاً با شرایط روز ما همخوانی ندارند. متاسفم که باید عنوان کنم که فیلمنامه نویسان ما اغلب فاقد دانش کافی هستند و مطالعه ای ندارند و من نمی دانم که با این شرایط تا چند سال آینده روند تولیدات سینمایی و تلویزیونی ما به کدامین سمت خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.