دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸

غلامرضا فرجی به سینماپرس خبر داد

اکران «بیگانه» و «تراژدی»در سینماها چهارشنبه آغاز می شود/ بررسی نمایش ۷ فیلم در گروه آزاد در شورای صنفی نمایش

غلامرضا فرجی*

سینماپرس : غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران دو فیلم سینمایی «تراژدی» در گروه فرهنگ و «بیگانه» در گروه آزاد از صبح چهارشنبه خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد مصوبات امروز این شورا اظهار داشت: فیلم سینمایی «تراژدی» به کارگردانی آزیتا موگویی و تهیه کنندگی محمد حسن نجم از صبح چهارشنبه جایگزین فیلم سینمایی «آتش بس ۲» به کارگردانی تهمینه میلانی در گروه سینمایی فرهنگ می شود. 

برپایه این گزارش، «تراژدی» داستان زندگی مردی به نام «قاسم» است .مردی که  برای جبران غرور از دست رفته اش تصمیم عجیبی می گیرد. حبیب نگرانش ،زینب مردد و موسی سرگردان و پژمان بی‌خبر از همه است اما اتفاق عجیبی در پیش است.

 مهدی هاشمی، بهرام رادان، رویانونهالی، حسین یاری، پانته آ بهرام ،پیام دهکردی، پژمان هادوی، عنایت شفیعی، اکبرمعززی، امید روحانی، سیاوش درخشی، حسن دادخواه، محمد کتیرایی ، همایون قربانی، محمد غفاری، محمد حیدرقلی فرد، اکبر نظری ، هادی شیخ الاسلامی، مهسا سنایی، بهناز نجفی، محمد حسین پور، داود اکبری فرد، پدرام شکوری، الهام جبرائیلی، حسام قاسمی، مهرآریا کریمی بازیگران این فیلم هستند.

وی در ادامه افزود: همچنین فیلم سینمایی «بیگانه» ساخته بهرام توکلی و تهیه کنندگی سعید سعدی  از صبح چهارشنبه در گروه آزاد به اکران عمومی در می آید.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «بیگانه» پنجمین اثر بهرام توکلی است که طی آن زوج جوانی در مدتی کوتاه لحظات زندگی گذشتشان را مرور می‌کنند و این مرور خاطرات، زندگی حالشان را تحت تاثیر قرار می‌دهد را به تصویر می‌کشد.

 مهناز افشار، پانته آبهرام، امیر جعفری، هومن برق نورد، علی صالحی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

غلامرضا فرجی در پایان این گفتگو یادآور شد: همچنین هفت فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» به کارگردانی انسیه شاه حسینی ، «گرداله و عمه غوله» به کارگردانی نادره ترکمانی ، «روزگاری عشق و خیانت» به کارگردانی داود بیدل، «عاشق ها ایستاده میمرند» به کارگردانی شهرام مسلخی، «گام های شیدایی» به کارگردانی حمید بهمنی ، «اشک و سکوت» به کارگردانی اسغر نصیری و «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» به کارگردانی علی شاه حاتمی  درخواست اکران برای گروه سینمایی آزاد را داده اند که قرار است با توجه به حجم زیاد این فیلم ها شورا آن ها را مورد بررسی و اعلام نماید. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.