چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳

در گفتگو با سینماپرس

بنکدار: «ارغوان» با سایر تولیدات مشترک من و کیوان علی محمدی تفاوت دارد / بزودی پیش تولید فیلم «همنام» آغاز خواهد شد

امید بنکدارکارگردان سریال حیرانی در خبرگزاری سینمای ایران

سینماپرس: امید بنکدار کارگردان سینما گفت: من و کیوان علی محمدی سعی کردیم در «ارغوان» به فضای جدیدی برسیم که این فیلم را نسبت به آثار قبلی ما متمایز کرده است.

این کارگردان جوان سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «ارغوان» این روزها در مرحله ضبط و میکس نهایی موسیقی است و بردیا کیارس کار آهنگسازی این فیلم را بر عهده دارد؛ نکته حائز اهمیت در مورد آن تفاوت چشمگیر حال و هوای موسیقی نسبت به ساخته های مشترک قبلی من و آقای کیوان علی محمدی است البته ما سعی کرده ایم که این تفاوت را نه تنها در موسیقی فیلم که از لحاظ مضمون و شیوه جدیدی که در روایت داستان فیلم مد نظر داشته ایم نیز لحاظ کنیم و امیدواریم که این فضای جدید بتواند به سلیقه مخاطبان نزدیک باشد.

کارگردان فیلم سینمایی «شبانه روز» در مورد داستان فیلم «ارغوان» گفت: این فیلم داستان یک زن و مرد است که در شب مرگ یک موزیسین معروف به صورت اتفاقی با یکدیگر برخورد می کنند و این منجر به آشنایی میان آن ها شده و روی آینده آن ها تأثیر می گذارد و مهتاب کرامتی، مهدی احمدی، شقایق فراهانی، آزاده صمدی، الهام کردا، نسیم ادبی، رابعه مدنی، مریم بوبانی و... از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند و امیدواریم که اولین رونمایی از فیلم «ارغوان» در سی و سومین جشنواره فیلم فجر باشد. ما از لحاظ زمانی هیچ مشکلی برای حضور این فیلم در جشنواره نداریم و فرم حضور در جشنواره را مدتی است که به دبیرخانه ارسال کرده ایم.

این کارگردان که چندی پیش پروانه ساخت جدیدترین فیلم خود را با کیوان علی محمدی به نام «همنام» دریافت کرده است درباره روند تولید این فیلم اظهار داشت: با توجه به مشغله ای که برای سرانجام رساندن «ارغوان» و حضور این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر داریم هنوز برنامه ریزی فیلم جدیدمان را آغاز نکرده‌ ایم و احتمالاً بعد از ایام جشنواره فیلم فجر وارد مرحله تولید این فیلم بشویم البته سعی داریم که پس از پایان مراحل فنی فیلم «ارغوان» وارد مرحله پیش تولید «همنام» بشویم.

گفتنی است؛ کیوان علی محمدی و امید بنکدار پیش از این فیلم های «شبانه» و «شبانه روز» را به صورت مشترک با یکدیگر ساخته بودند که «ارغوان» سومین اثر مشترک آن ها و «همنام» نیز در صورت تولید چهارمین فیلم مشترک آن ها قلمداد می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.