شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴

با تغییر عنوان به نام «دیازپام ۱۰»

فیلمبرداری فیلم جدید مهدی گلستانه بزودی در تهران و عسلویه آغاز می‌شود

مهدی گلستانه کارگردان در نشست نقد و بررسی فیلم « نازنین» در سینماپرس

سینماپرس: مهدی گلستانه کارگردان سینما صبح امروز از کسب پروانه ساخت فیلم سینمایی «دیازپام ۱۰» خبر داد و گفت: این فیلم در تهران و عسلویه فیلمبرداری خواهد شد.

وی  در مورد فعالیت های جدید خود به خبرنگار سینماپرس گفت: فیلمنامه ای با عنوان «بیست و سه روز» را برای دریافت پروانه ساخت به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کرده بودیم  که با تغییر نام  به «دیازپام ۱۰» در جلسه اخیر شورای پروانه ساخت ، توانستیم مجوز تولید این فیلم را دریافت کنیم.

مجری طرح سریال «پایتخت ۲» در ادامه افزود:  این فیلم یک ملودرام اجتماعی با نگاهی روانشناختی است که در حین روایت داستان تلاش می شود در آن بخش هایی از بحران های اجتماعی کشور بیان شود.

گلستانه یادآور شد: تهیه کنندگی و کارگردانی این اثر بر عهده من است و احسان بیگلری نیز نویسندگی این فیلم را برعهده دارد ضمن اینکه  این فیلم قرار است کاملاً در بخش خصوصی تولید شود.

تهیه کننده «بی خوابی» در پایان این گفتگو در مورد لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری این فیلم توضیح داد: در حال حاضر با کسب پروانه ساخت بلافاصله پیش تولید این فیلم را آغاز خواهیم کرد؛ کل فیلم در تهران جلوی دوربین خواهد رفت و تنها  چند سکانس در عسلویه فیلمبرداری  خواهد شد.

وی افزود: ۶۰ جلسه فیلمبرداری برای این فیلم پیش بینی کرده ایم.

بنابراین گزارش، دو فیلم سینمایی «دردسربزرگ» و «نازنین» در کارنامه کارگردانی مهدی گلستانه به ثبت رسیده است. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.