یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

آزادی مهربانی به سینماپرس خبر داد:

«مروارید»؛ روایت خاطره ای از ۴۸ ساعت زندگی با یک اسیر عراقی بر روی آب/ «چاری» فیلمش را در تهران و جنوب می‌سازد

سعید چاری*

سینماپرس: محمد آزادی مهربانی تهیه کننده سینما صبح امروز از دریافت پروانه ساخت فیلم سینمایی «مروارید» به کارگردانی سعید چاری خبر داد و گفت: پیش تولید این فیلم آغاز شده است.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: فیلم سینمایی «مروارید» داستانی واقعی دارد و به حوادثی می پردازد که بعد از غرق شدن ناوچه  «پیکان» برای امیر دریادار دوم ناصر سرنوشت و یک اسیر عراقی در ۴۸ ساعت به جا مانده در آب افتاده است.

آزادی مهربانی یادآور شد: بعد از غرق شدن ناوچه «پیکان» هلی کوپترهای هوا نیروز به کمک بازماندگان ناوچه می آیند و در حالیکه درگیری شدیدی در هوا و زمین در جریان است و زخمی ها را به عقب بر می گردانند اما با شروع تاریکی شب دو نفر که یکی از آنها ناصر سرنوشت و دیگری یک اسیر عراقی است در آب باقی می مانند و گم می شوند و مجبور می شوند تا تمام شب را در آب باقی بمانند و با مرگ دست و پنجه نرم کنند.

این تهیه کننده سینما  بیان داشت: فیلمنامه این فیلم را ثنا صادقی نوشته است و به خاطر فضای دریایی خاصی که این فیلم دارد احتمالا تولید بسیار مشکلی خواهد داشت .

آزادی مهربانی در ادامه افزود:  این فیلم با همکاری و مشاوره های نیروی دریایی به کارگردانی سعید چاری تولید می شود و در حال حاضر با چند بازیگر نام آشنای سینما برای بازی در این فیلم در حال مذاکره هستیم.

وی در پایان این گفتگو در مورد لوکیشن های این فیلم نیز توضیح داد: فیلمبرداری فیلم سینمایی «مروارید» در دو بخش انجام می شود. برخی از لوکیشن های فیلم در تهران است و بخش هایی زیادی از آن نیز قرار است در جنوب و خلیج فارس ضبط شود. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.