چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰

درخواست ویژه کارگردان«نهنگ عنبر» از دبیر جشنواره فیلم فجر

 سامان مقدم در  جشن روز ملی سینما

فارس: سامان مقدم کارگردان فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» از دبیر جشنواره سی و سوم فیلم فجر مهلت خواست تا فیلم را به جشنواره برساند.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، فیلمبرداری فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» جدیدترین ساخته سامان مقدم به تازگی به اتمام رسیده است و مراحل فنی این فیلم در حال انجام است.

بنابر پیگیری‌های خبرنگار سینمایی فارس، اوایل هفته سامان مقدم در دفتر جشنواره حاضر شده است و برای رساندن فیلم به جشنواره فیلم فجر از دبیر جشنواره علیرضا رضاداد مهلت خواسته است. آخرین مهلت ارایه فیلم ها به دبیرخانه جشنواره ۲۸ آذرماه در نظر گرفته شده بود،حال باید دید دبیر جشنواره درباره فیلم سامان مقدم و تعدادی از فیلم‌های دیگر که هم اینک در مرحله فیلمبرداری هستند، چه تصمیمی خواهد گرفت.

البته شاید سامان مقدم تنها به این دلیل که وزیر ارشاد از پشت صحنه فیلمش دیدن کرده است احساس کرده است می‌تواند از دبیر جشنواره برای بازبینی فیلم توسط هیات انتخاب خواستار مهلت زمانی شود.

طبق فرخوان و مقررات سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر، آخرین مهلت ارائه نسخه اولیه فیلم‌ها ۲۸ آذر و آخرین مهلت ارائه نسخه DCP فیلم‌ها به دبیرخانه ۱۹ دی‌ماه عنوان شده و باید دید آیا جشنواره فجر حاضر خواهد شد تا بر خلاق مقررات اعلام شده توسط خودش نسخه نهایی فیلم‌ها بعد از زمان تعیین شده دریافت کند یا خیر؟

چندی قبل از سوی سیداحد میکائیل‌زاده مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر در خصوص امکان حضور برخی از پروژه‌های سینمایی که هنوز فیلمبرداری آنها ادامه دارد نظیر «روباه» به کارگردانی بهروز افخمی و «مرگ ماهی» به کارگردانی روح‌الله حجازی گفته بود:«پیرو اطلاعیه‌ای که آخرین مهلت ارسال آثار را ۲۸ آذرماه اعلام کرده بود، اطلاعیه دیگری صادر و به دوستان اعلام شد که نسخه کامل فیلم‌هایشان را بفرستند، اما چند فیلم در حال فیلمبرداری هستند و تلاش می‌کنند خود را به جشنواره برسانند که باید ببینیم چه میزان از این فیلم‌ها آماده خواهد شد.

البته بعضی فیلم‌ها مانند «روباه» و «مرگ ماهی» بخش زیادی از آماده‌سازی‌شان انجام شده و احتمال دارد این فیلم‌ها به جشنواره برسند».

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.