سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵

بازیگر نقش اول فیلم ملکوتی باز هم تغییر کرد!

یک چهره جدید جایگزین سحر دولتشاهی در «پول ک» شد

فیلم سینمایی پول ک

سینماپرس: افشین رضایی برنامه ریز و دستیار کارگردان سینما صبح امروز از منتفی شدن بازی سحر دولتشاهی و اتمام فیلمبرداری جدیدترین فیلم مهران ملکوتی در هفته دوم بهمن ماه خبر داد.

 وی به خبرنگار سینماپرس گفت: قرار بود سحر دولتشاهی در اولین فیلم بلند مهران ملکوتی به ایفای نقش بپردازد که به دلیل مشغله کاری بازی ایشان در این فیلم سینمایی منتفی شد.

 این دومین بار است که حضور یک بازیگر در نقش اول این فیلم منتفی می شود. 

رضایی در ادامه افزود: بیش از این قرار بود الهام کردا در این اثر سینمایی به ایفای نقش بپردازد که بازی وی نیز به دلیل کار در یک تئاتر منتفی شد.

  وی در ادامه بیان داشت: در حال حاضر بهدخت ولیان یکی از بازیگران تئاتر برای بازی در فیلم سینمایی «پول ک» که قرار است نام آن به زودی تغییر کند ،جایگزین سحر دولتشاهی شده است.

به گفته وی، تا کنون ۶۵ درصد از اولین تجربه سینمایی مهران ملکوتی جلوی دوربین رفته و فیلمبرداری این اثر سینمایی تا هفته دوم بهمن ماه به اتمام خواهد رسید.

رضایی در ادامه افزود: همزمان با فیلمبرداری این اثر سینمایی در بندر بوشهر، سیاوش ترازنده پور مشغول تدوین همزمان این فیلم و مهرشاد ملکوتی و علی صمدپور نیز به ترتیب در حال صداگذاری و ساخت موسیقی متن فیلم هستند.

برپایه این گزارش، در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: از  آخرین سفر پدر اتو حدود دو سال می‌گذرد و تمام شواهد حکایت از مرگ او دارد، اتو اما نمی پذیرد و با پافشاری قصد دارد کانون خانواده را حفظ کند.

یاشار زنگنه، امین برهان و حسین قفلی بازیگران محلی این فیلم هستند و حسین پوریده از خرمشهر ، بهدخت ولیان، قربان نجفی ، محسن سلیمانی و ابوالفضل شاه کرمی از تهران به تازگی به جمع بازیگران این فیلم پیوسته اند ضمن اینکه بازی فرهاد قائمیان نیز در روزهای آینده در این پروژه سینمایی به ایفای نقش خواهد پرداخت.

برپایه این گزارش، «پول ک» یک اثر اجتماعی است که نخستین تجربه کارگردانی مهران ملکوتی به حساب می‌آید. وی از سال ۱۳۷۷ به عنوان صدابردار در سینمای ایران حضور دارد و آثار زیادی را نیز صدا گذاری کرده است.

  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.