سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷

با حکم ایوبی و به رغم نظرات انتقادی رسانه ها

مدیر عامل سینمای جوان، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی شد/ سپردن حساس‌ترین مسئولیت سینما به «ایل بیگی»

حبیب ایل بیگی در هفته فیلم هلند

سینماپرس: «حجت الله ایوبی» طی حکمی «حبیب ایل بیگی» را به عنوان معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، در پی انتصاب " محمد احسانی" به عنوان مدیر شبکه یک سیما، " حجت الله ایوبی" طی حکمی" حبیب ایل بیگی"  را که تا پیش از این مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران بود ، به سمت معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی منصوب کرد.

در متن حکم حبیب ایل بیگی آمده است:

"  نظر به سوابق ارزشمندتان در مدیریت امور سینمایی به موجب این حکم به سمت" معاون نظارت و ارزشیابی  سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری" منصوب می شوید؛ انتظار می رود با تقویت فضای تعامل و اعتماد متقابل با اهالی سینما،حذف دیوان سالاری زائد ودست و پاگیر، زمینه های مساعدی برای تولید فیلم های ارزنده را فراهم و گام های موثری برای شکوفایی استعدادهای جوان بردارید؛ ساماندهی مسائل حقوقی ،مالکیت معنوی،ایجاد فضایی امن برای سرمایه گذاران ،تلاش برای ایجاد امنیت روانی وتوجه ویژه به منزلت اجتماعی سینماگران از جمله اولویت های این معاونت می باشد؛ امید است با بهره گیری از تجربه و دانش افراد متعهد و کارآزموده وتعامل با صنوف سینمایی در انجام این مسئولیت خطیر موفق باشید."

"حبیب ایل بیگی" متولد ۱۳۴۵ تهران و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد روابط بین الملل از دانشگاه آزاد اسلامی تهران واحد علوم و تحقیقات است. در کارنامه حرفه ای ایل بیگی مواردی چون: رئیس هیات مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران،معاون مدیر کل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی،مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی،مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه هنری،دبیر ستاد اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،دبیر شورای عالی سینمایی موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره)،عضویت در ستاد سیاستگذاری و برگزاری چندین جشنواره بین المللی و ملی و ... دیده می شود.

گفتنی است مراسم تودیع " محمد احسانی" و معارفه " حبیب ایل بیگی" ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز دوشنبه ۱۳ بهمن در محل سالن بزرگ سازمان سینمایی برگزار می شود.

نظرات

  • رضا ۱۳۹۳/۱۱/۰۸ - ۰۷:۲۶
    8 0
    متاسفانه انتخاب مدیران سالهاست که براساس شایسته سالاری انجام نمیشود علم و آگاهی و تحصیلات آکادمی مرتبط با رشته های تخصصی و تجربه مناسب هیچگاه ملاک انتخاب نبوده و همیشه این انتصابات براساس یکسری وقایع پنهان و روابط سیاسی شکل گرفته است و موضوع جدیدی نیست راه دور نروید مگر درخانه سینما انتخاب مدیرعامل براساس ظوابط علمی مدیریت انجام می شود ؟ مسلما خیر ... مگر در سایر پستهای مدیریتی این مهم اعمال می گردد؟ پاسخ دراکثرموارد منفی است ما عادت کرده ایم به آزمون وخطا ، این اساسی ترین پاشنه آشیل ماست... گاهی یک فرد بدون داشتن نتیجه مثبت در مدیریت سالها در یک جایگاه می ماند چون حمایت غیرمنطقی را دارد ... این جابجایی ها هم هیچ جای نگرانی را نداشته و همه چیز سینما مثل همه چیزهای دیگرش بوی رانت و تبعیض و دوری از اصول حرفه ای را دارد!!!!
  • مهبد ۱۳۹۳/۱۱/۰۸ - ۱۱:۴۸
    7 0
    جناب ایوبی آیا واقعا این قدر دست تنهایی و در چنته چیزی نداشتی؟ از شما هم متاسفانه قطع امید کردیم .... همان یک سال قبل ایشان را می گذاشتی و انجمن را فنا نمی کردی انجمن که داشت کارش را انجام می داد... حالا بفرمایید قرار است چه بلای جدیدی سر انجمن بیاید؟ مثل همیشه آن را بی ارزش تلقی می کنید و حتما یک سرپرست از یکی از معاونین درونیش براش می گذارید و .... ای بابا تاریخ تکرار می شود . خسته ایم از این تکرارهای نافرجام
  • ناشناس ۱۳۹۳/۱۱/۰۸ - ۱۳:۰۱
    6 0
    آقای ایوبی هنوز هم دیر نشده است ،که جایگزین مناسب را برای پست معاونت سازمان سینمایی در نظر بگیرید.بدیهی است انسان با منطقی چون شما هنگامیکه این همه مخالفت با گرفتن این پست مهم توسط آقای ایل بیگی را دارد باید در تصمیم خویش تجدید نظر نماید.احتمالأ این شخص به شما تحمیل شده است . نگذارید افراد بی تجربه و آنهاییکه از آزمون مدیریت سازمانی رد شده اند مجددأ فرصتی برای آزمون و خطا بیابند.آقای ایوبی خوب است گاهی به نظرات دیکران نیز گوش فرا دهید و گزینه بهتری را انتخاب نمایید.ایشان در حد و اندازه این پست نمیباشند.متشکرم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.