پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸

در جمع خبرنگاران تأکید شد

بودجه سینمای کشور دست نخواهد خورد/ ایوبی: نمایندگان مجلس کاهش رقم ۲۱ میلیارد تومانی را نپذیرفتند

حجت الله ایوبی در جمع خبرنگاران

سینماپرس: حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در خصوص لایحه کسر بودجه ۲۱ میلیارد تومانی از سازمان سینمایی که در مجلس شورای اسلامی مطرح شده تأکید کرد: نمایندگان محترم مجلس خودشان این مصوبه را لغو کردند و چنین کاری صورت نخواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، حجت‌الله ایوبی ظهر امروز با حضور در مرقد مطهر امام راحل(ره) در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت مؤسسات سینمایی طی روزهای ‌آینده مشخص خواهد شد که البته معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی مشخص شد و مدیرعامل انجمن سینمای جوان نیز طی روزهای آینده مشخص خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به سینمای بین‌الملل ایران تأکید کرد: در روزهای آینده بخش بین‌الملل سینمای ایران نیز سروسامان پیدا خواهد کرد و شورای راهبردی بین‌الملل نیز تشکیل خواهد شد.

رئیس سازمان سینمایی با اشاره به افتتاح مدرسه سینمایی کشور خاطرنشان کرد: کارهای مربوط به مدرسه سینمایی انجام شده و محل استقرار این مدرسه در ایام دهه فجر اجرا خواهد شد و همچنین اندیشکده سینمای ایران نیز راه‌اندازی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که فیلم‌های حاضر در جشنواره سی و سوم فیلم فجر در اکران عمومی چه وضعیتی خواهند داشت گفت: به امید خدا امسال در بحث فیلم‌های سینمای سی و سومین جشنواره فجر مشکلی نخواهیم داشت و هیچ دلیلی هم وجود ندارد تا فیلمی در اکران با مشکل روبه‌رو شود.

ایوبی درباره حضور فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» در سی و سومین جشنواره فیلم فجر تأکید کرد: آقای مجیدی به همراه دست‌اندرکاران فیلم سینمایی «محمد(ص)» در تلاش هستند که این فیلم را هر چه سریع‌تر آماده نمایش کنند.

رئیس سازمان سینمایی در پاسخ به سؤال خبرنگاری، مبنی بر انتخاب مدیرعامل جدید بنیاد سینمایی فارابی اظهار داشت: در حال حاضر بنیاد سینمایی فارابی با سرپرستی آقای رمضانعلی حیدری خلیلی مشغول به کار است و در روزهای آغازین سال ۹۴ مدیر جدید بنیاد سینمایی فارابی انتخاب خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.