دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۸

در گفتگو با سینماپرس

پژمان بازغی: برای بازی در «ناهید» تمرین های زیادی انجام دادم/ سطح سلیقه مردم ارتقاء پیدا کرده است

پژمان بازغی در نشست خبری فیلم سینمایی ناهید

سينماپرس: پژمان بازغی بازيگر مطرح سينما و تلويزيون ايران گفت: من امسال با دو فیلم «ناهید» به کارگردانی آیدا پناهنده و «این سیب هم برای تو» به کارگردانی سیروس الوند در جشنواره حضور دارم که برای بازی در فیلم ناهید تمرین های زیادی را انجام دادم تا به شخصیت مورد نظر کارگردان و فیلمنامه برسم.

بازیگر فیلم سینمایی «سربازهای جمعه» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: سليقه سينمايي مردم این روزها به شدت ارتقا پيدا كرده و انتظار آن ها از سطح فيلم ها بالاتر رفته است. به همين دليل حساسيت جشنواره فيلم فجر بالاتر مي رود و اين جشنواره بايد به فيلم هاي اول كه آينده اين سينما را مشخص مي كنند اهميت بيشتري دهد و همه عوامل آن را در گرفتن جايزه در نظر بگيرد. و اميدوارم فيلم «ناهيد» كه از نظر من فيلم اجتماعي بسيار خوبي است نيز در بين اين فيلم ها ديده شود و مورد توجه قرار گيرد چون این اثر از دل جامعه ما بیرون آمده و مشکلات و دغدغه های همین آدم های پیرامون ما را به تصویر می کشد.

وی با تاکید بر اینکه سعی همه عوامل این فیلم بر این بوده است که تا جایی که می توانند اثری درخشان و درخورد جشن بزرگ سینمای ایران را از خود ارایه نمایند اظهار داشت: من در اين فيلم لهجه ای گيلكي داشتم كه البته مشكلي براي من ايجاد نمي كرد چرا كه من اصالتاً متعلق به استان گيلان هستم اما ايفاي نقشي با لهجه گيلكي اولين تجربه من در سينما بود که امیدوارم به خوبی از پس ایفای آن برآمده باشم تا خدای ناکرده باعث نادیده گرفتن شدن زحمات همکارانم در این فیلم نشوم.

بازغي در ادامه این گفتگو افزود: «ناهيد» فيلمي اجتماعي است كه ديدن آن را به همه اقشار جامعه پيشنهاد مي كنم. آيدا پناهنده با وجود اينكه اولين تجربه سينمايي اش را پشت سر گذاشته است توانسته فيلمي خوب و قابل قبول بسازد و به نظر من در اين فيلم به همه جزئيات لازم توجه شده است.

اين بازيگر سينما در خاتمه این گفتگو ضمن انتقاد از عملکرد دبیر این دوره از جشنواره گفت: از نظر من آقاي رضاداد كه تجربه بالايي در مديريت جشنواره فيلم فجر دارند باید تمهيدي مي انديشيدند تا جوايز بيشتري در بخش نگاه نو جشنواره فيلم فجر گنجانده شود نه اینکه سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران که در این بخش حضور داشت نیز حذف شود!‌ به هر حال کسانی هم که در تولید یک فیلم اولی سهیم هستند جزو فعالان سینمای ایرانند و می خواهند که زحمات شان به درستی دیده شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.