شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰

در مصاحبه با خبرنگار سینماپرس

کریم الدینی: مطمئن بودم كه «آتلان» بدون جايزه از جشنواره فیلم فجر بيرون نخواهد رفت

معین کریم الدینی

سينماپرس: معين كريم الديني کارگردان مستند«آتلان» در گفتگو با سينماپرس اظهار داشت: مطمئن بودم كه «آتلان» بدون جايزه از اين جشنواره بيرون نخواهد رفت و الآن كه جايزه بهترين فيلم از آن اين فيلم شده بسيار خوشحالم و اميدوارم كه دچار جو زدگي نشوم و بتوانم آثار بعدي را با اصالت بيشتري بسازم.

كريم الديني كه  جايزه بهترين فيلم مستند را در سي و سومين جشنواره فيلم فجر دريافت كرد با اشاره به اهميت اين جايزه افزود: من جوايز متعددي كسب كرده ام و از آنجا كه جشنواره فيلم فجر ويترين سينماي ايران است امكان دارد اين جايزه در بين اصحاب رسانه بيشتر به چشم آيد، اما سعي دارم به جوايز نگاهي تشويقي داشته باشم و جوايز برايم تفاوتي نداشته باشند.

وي خاطرنشان كرد: من جايزه اصلي ام را زماني دريافت كردم كه مردم پس از ديدن فيلم «آتلان» از سالن سينما با رضايت كامل بيرون آمدند و عكس العمل هاي خوبي را پس از مشاهده اين فيلم از سوي مردم شاهد بودم. فكر مي كنم براي هر فيلمسازي بزرگترين جايزه همين باشد.

كريم الديني در پايان با اشاره به شكل تنديس سيمرغ اظهار داشت: نمي دانم چرا اجازه نمي دهند هر چيز اصالت خود را حفظ كند و هر دفعه شاهد شكل جديدي از اين تنديس هستيم و نمي دانم در آينده شكل اين جايزه چه خواهد شد. به هر حال تنديس به شكل ارگ بم است و لقب سيمرغ براي آن برايم كمي عجيب به نظر مي آيد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.