جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴

در گفتگویی با ما عنوان شد

انصراف«جلیل سامان» از ادامه همکاری با «مسعود ردایی» به عنوان تهیه کننده سریال شهید چمران

جلیل سامان*

سینماپرس: جلیل سامان کارگردان سینما و تلویزیون از انصراف خود از کار با «مسعود ردایی» به عنوان تهيه كننده سريال شهيد چمران و ارسال خلاصه داستان تفكيكی این سریال به سازمان صدا و سیما خبر داد.

وی عصر دیرور در  تماس تلفنی خبرنگار سینماپرس گفت: متأسفانه آقای ردایی به تعهداتی که داشتند تاکنون چندان عمل نکرده اند و من طی روزهای آتی خلاصه داستان این  سريال را تحویل صدا و سیما می دهم تا سازمان ضمن برآوردهای مالی نسبت به معرفی تهیه کننده جدید و یا هر تصمیم دیگری اقدام کند.

کارگردان سریال «پروانه» در ادامه افزود: ما پیش تولید اولیه ناتمامی را  انجام داده ایم و مابقی کار به بودجه و نظر سازمان صدا و سیما بستگی دارد.

جلیل سامان در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: تاکنون حضور پیمان جعفری به عنوان (مدیر تولید)، علی صابری (دستیار اول کارگردان و برنامه ریز) و  سید حسین موسوی و سیدبیدختی به عنوان (مجریان طرح) در این پروژه  قطعی شده است.

برپایه این گزارش، مجموعه تلویزیونی «شهد چمران» محصول سیما فیلم به عنوان سریال الف ویژه است که قرار بود به کارگردانی جلیل سامان در چهار فاز و  ۵۰ قسمت تولید شود.

 بنابراین گزارش، فيلم سينمايی «وقت بودن» و سریال های «ارمغان تاریکی» و «پروانه» در کارنامه سریال سازی جلیل سامان به ثبت رسیده است.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.