چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۲

"والریو ماستراندریا" رییس هیئت داوران جشنواره "ونیز" شد

جشنواره فیلم ونیز

"والریو ماستراندیا" به عنوان رییس هیئت داوران جشنواره فیلم "ونیز" ایتالیا انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، مسئولان برگزاری شصت و هفتمین دوره جشنواره فیلم "ونیز" روز گذشته "والریو ماستراندریا"، بازیگر ایتالیایی را به عنوان رییس هیئت داوران این دوره از جشنواره فیلم اروپایی "ونیز" معرفی کردند.

بنابرگزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، "والریو ماستراندریا" به تازگی درفیلم های معروفی مانند "9" (Nine)، "صبح به خیر آمان" (Good Morning, Aman) و "یک روز کامل" (A Perfect Day) ایفای نقش کرده است.

همچنین " ماستراندریا" در طول فعالیت هنری خود توانسته 2 جایزه ویژه جشنواره فیلم "لوکارنو" و بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم "ونیز" را به ترتیب برای بازی در فیلم های "ما همه سقوط می کنیم" (We All Fall Down) و "حداکثر سرعت" (Maximum Velocity) دریافت کند.

جشنواره فیلم "ونیز" که در چند سال اخیر با پیشرفت های زیادی همراه بوده است دارای 7 بخش متفاوت است که فیلم های حاضر در این جشنواره ایتالیایی در این بخش ها با یکدیگر به رقابت می پردازند.

شصت و هفتمین جشنواره فیلم "ونیز" یک سپتامبر برابر با 10 شهریور سال جاری در شهر "ونیز" ایتالیا آغاز می شود و تا 11 سپتامبر برابر با 21 شهریور ادامه دارد.

انتهای پیام/الف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.