شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

محمود غلامی به سینماپرس خبر داد:

ساخت سریال زندگی شهید بروجردی در انتظار تصمیم «تخشید» و «پورمحمدی» در سیما

 شهید بروجردی

سینماپرس: محمود غلامی تهیه کننده سینما صبح امروز گفت:ساخت سریال «مردان دره گرگ» با محوریت زندگی شهید بروجردی در انتظار تصمیم مدیران سیما است.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: نگارش فاز اول و دوم این سریال با محوریت زندگی شهید بروجردی انجام شده است و در آن دوران کودکی، نوجوانی و جوانی این شهید  به نگارش در آمده است.

وی در ادامه افزود: تحقیق و پژوهش فصل سوم این سریال هم به تازگی  به پایان رسیده است و تنها بخش کردستان آن باقی مانده است که در چند ماه آینده انجام می‌شود.

نویسنده فیلم سینمایی «ابوزینب» در ادامه افزود: با تغییر مدیران سازمان صدا و سیما، گروه تولید و نویسندگی سریال «مردان دره گرگ» برای ادامه کار دچار سردرگمی شده اند و ما همچنان منتظر تصمیم مدیران جدید هستیم.

غلامی توضیح داد: در حال حاضر کار ساخت این اثر برای بررسی و مطالعه در اختیار علی‌اصغر پورمحمدی (معاونت سیمای رسانه ملی) و محمدرضا تخشید (مدیرکل امور نمایشی) قرار گرفته است تا در صورت تایید طرح این فیلمنامه ادامه مرحله نگارش این سریال پیگیری شود.

وی گفت: امیدوارم که هر چه زودتر و با تصمیم‌گیری مدیران سیما تکلیف تهیه و تولید این سریال فاخر با محوریت شهدای دوران دفاع مقدس مشخص شود.

غلامی خاطرنشان کرد: ما منتظر هستیم تا پس از تامین مالی از سوی سازمان صداوسیما مرحله پیش‌تولید این سریال را آغاز کنیم.

برپایه این گزارش، داستان سریال «مردان دره گرگ» پیرامون زندگی شهید بروجردی از دوران کودکی تا شهادت ایشان است. این مجموعه تلویزیونی یکی از مجموعه‌های الف ویژه سیما است و قرار است در شبکه یک سیما به تهیه‌کنندگی محمود غلامی و کارگردانی جمال شورجه در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید می‌شود.

وی  در بخش دیگری از این گفتگو در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «ترانه شرقی»  اظهار داشت: مدتی است که پروانه نمایش این فیلم سینمایی  به کارگردانی احسان صدیقی را دریافت کرده ایم.

محمود غلامی در پایان این گفتگو توضیح داد: قرار بود این فیلم را در گروه هنر و تجربه اکران کنیم که با این گروه به تفاهم نهایی نرسیدیم و به تازگی با حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان پخش کننده این فیلم سینمایی  برای اکران سراسری این فیلم سینمایی وارد مذاکره شده ایم و امیدواریم بتوانیم تا شش ماهه اول سال این فیلم را به اکران عمومی درآوریم.

بنابراین گزارش، فیلم داستان قصه احمد و رخساره زوجی است که سال ها با هم زندگی کرده و حالا در اثر یک اتفاق رخساره  دچار فراموشی شده و احمد از او پرستاری می کند، او برای تامین مخارج زندگی مجبور است با سن بالایی که دارد کار کند و این مسئله باعث مشکلات دیگری می‌شود.

پروانه معصومی، کریم اکبری مبارکه، نازنین فراهانی، رامسین کبریتی و اصغر هندی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.