دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

حبیب اللهیاری به سینماپرس خبر داد

توزیع «کوچه ها و مردها»، به زودی در شبکه نمایش خانگی/ سریال ویدئویی«خاله پهلوان» اوایل خرداد کلید می‌خورد

حبیب اللهیاری

سینماپرس: حبیب اللهیاری تهیه کننده سینما و تلویزیون از توزیع فیلم تلویزیونی «کوچه ها و مردها» در شبکه نمایش خانگی تا اوایل اردیبهشت ماه خبر داد و در مورد سایر فعالیتهای خود گفت: سریالی با نام موقت «خاله پهلوان» را اوایل خرداد ماه خواهم ساخت.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: به تازگی فیلمبرداری فیلم تلویزیونی با نام «کوچه ها و مردها» را طی ۲۵ جلسه فیلمبرداری در تهران و حوالی تهران به پایان رسانده ام.  

اللهیاری در ادامه افزود: کارگردانی این مجموعه برعهده خودم بوده و مهدی اللهیاری نیز تهیه کنندگی این فیلم تلویزیونی را برعهده داشته است.

 وی در مورد خلاصه داستان این فیلم توضیح داد: «کوچه ها و مردها» داستان زندگی یک مرد ورزشکار است که همسرش بچه دار نمی شود و این مسئله باعث درگیری و معضلاتی خانوادگی برای او می شود و ...

اللهیاری در بخش دیگری از این گفتگو در مورد سایر فعالیت های خود توضیح داد: اوایل اسفند ماه بود که مجوز ساخت یک سریال شبکه نمایش خانگی را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده ام.

به گفته وی، نام اولیه این سریال «خاله پهلوان» نام دارد که قطعاً نام آن تغییر خواهد کرد.    

وی در مورد خلاصه داستان این سریال توضیح داد: «خاله پهلوان» دارای مضمونی  اجتماعی- خانوادگی است و روای زندگی ملت امروز ایران است که هر روز به سر کار می روند و دچار معضلات روزمره می شوند.

تهیه کننده فیلم سینمایی «فاصله ها» در ادامه بیان داشت: قرار است این سریال در ۲۶ قسمت به صورت اپیزودیک ساخته شود و هر قسمت برای مخاطبان خاص خود پایان بندی جداگونه ای را در نظر گرفته ایم.

وی در مورد لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری این سریال توضیح داد: اکثر لوکیشن های این سریال در خانه ای در تهران است و یک هفته در شهرهای شمال کشور فیلمبرداری خواهیم داشت؛  ضمن اینکه تصویربرداری این سریال چهار ماه به طول می انجامد.

حبیب اللهیاری در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: تهیه کنندگی و کارگردانی این مجموعه برعهده خودم است که قرار است از بازیگران سرشناس سینما در این سریال استفاده کنم به طوری که این سریال پنج بازیگر اصلی  دارد و چند مهمان در هر قسمت به این مجموعه اضافه خواهند شد.

برپایه این گزارش، حبیب اللهیاری تاکنون در ۱۶ اثر سینمایی به ایفای نقش پرداخته و تهیه کنندگی سه فیلم سینمایی را برعهده داشته است.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.