دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

فرجی به سینماپرس اعلام کرد:

سازوکار اعلام فروش فیلم‌ها توسط شورای صنفی نمایش همچنان در حال بررسی است

غلامرضا فرجی*

سینماپرس: سخنگوی شورای صنفی نمایش در مورد تصمیم‌گیری درباره اعلام آمار فروش آثار سینمایی توسط این شوراتوضیح داد: با فراهم شدن ساز و کار این موضوع نتیجه آن در جلسات آتی اعلام می‌شود.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت:  یکی از مهمترین مصوبات امروز شورای صنفی نمایش  این بود که سینما فرهنگ از سرگروهی سینماهای کشور آزاد شد و می‌‌تواند از بین فیلم‌هایی که روی پرده اکران سینماها قرار دارد،   فیلمی را جایگزین فیلم سینمایی «روباه» ساخته بهروز افخمی کند.

فرجی در ادامه  بیان داشت: فروش فیلم سینمایی «روباه» به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی محمد پیرهادی به دلیل رعایت نکردن کف فروش به پایان رسیده است  و برای همین این فیلم سینمایی از جمع فیلم های اکران اصلی سینمایی خارج شده است.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در ادامه افزود: همچنین شنبه هفته آینده شورای صنفی نمایش  جلسه فوق العاده‌ای برگزار خواهد کرد  که سرگروه‌های جدید و جایگزین سینما فرهنگ را مشخص و تدوین آئین نامه شورای صنفی نمایش را نیز مورد بررسی قرار دهد.

وی در پایان این گفتگو یادآور شد: سایر فیلم های اکران به دلیل رعایت کردن کف فروش به اکران خود در چهار گروه سینمایی آزادی، قدس، آفریقا و استقلال ادامه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.