چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

به سینماپرس خبر داد

رحیم زاده: «سه روز محبوبه» را امسال با موضوع حجاب خواهم ساخت

اسماعیل رحیم زاده*

سینماپرس: اسماعیل رحیم زاده کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: فیلم سینمایی «سه روز محبوبه» را در سال جاری با موضوع حجاب خواهم ساخت.

این کارگردان اظهار داشت: به تازگی نگارش فیلمنامه «سه روز محبوبه» را به پایان رسانده ام که هم اکنون برای ساخت آن با تهیه کننده ای وارد مرحله پیش تولید شده ایم.

رحیم زاده خاطرنشان کرد: قصه این فیلم سینمایی درباره دختری ایرانی است که در اشتوتگارد آلمان به عنوان دانشجو تحصیل می کند که به دلیل حفظ حجاب اسلامی از سوی مسئولان این شهر دچار مشکل می شود و ما سعی داریم این مشکلات، مقاومت ها و خاطرات این دختر را در این فیلم به تصویر بکشیم.

وی افزود: مراحل ابتدایی برای ساخت این اثر انجام شده و ما در تلاشیم که از حمایت ارگان های مختلف برای سرمایه گذاری بهره مند شویم، چرا که تمام تصویربرداری این فیلم در کشور آلمان است و به همین دلیل ساخت «سه روز محبوبه» با هزینه بالایی همراه خواهد بود.

این کارگردان در ادامه اظهار داشت: سعی دارم ساخت این فیلم را در سال جاری به پایان رسانده و در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشم.

رحیم زاده در ادامه اظهار داشت: قصه این فیلم برگرفته از خاطرات واقعی دختری ایرانی در کشور آلمان است که به صورت شفاهی خاطراتش را برای من تعریف کرد.

وی در پایان افزود: با توجه به اینکه مضمون این فیلم راجع به حجاب است، قصه آن در قالبی شعاری روایت نمی شود و من سعی داشتم تنها به روایت این خاطرات بپردازم.

گفتنی است رحیم زاده پیش از این ساخت فیلم های سینمایی «فیلادلفی»، «قلعه یاسین» و «هشت و نیم شب» را در کارنامه خود به عنوان کارگردان داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.