دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴

اعلام آمادگی سازمان سینمایی برای تولید مشترک فیلمی با موضوع داعش

روح الله سهرابی

فارس: قائم‌مقام انجمن سینمای انقلاب و دقاع مقدس از اعلام آمادگی سازمان سینمایی برای تولید مشترک فیلم «امپراطور جهنم» با موضوع تکفیری‌ها و گروه داعش و ارائه نسخه نهایی فیلمنامه «شهید همت» خبر داد.

روح الله سهرابی در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس چقدر برای ساخت آثار ارزشی با سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط وارد رایزنی شده است گفت: به منظور حمایت و تولید آثار سینمایی دفاع مقدسی با ارگان‌های مختلفی جلسات متعددی را برگزار کرده‌ایم. از جمله رییس سازمان سینمایی نیز در ارتباط با همکاری تولید این آثار اعلام همکاری کرده است. آخرین جلسه برگزار شده بین انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و سازمان سینمایی حدوداً به یک ماه پیش بر می‌گردد. انصافاً در طی این جلسات به نقاط مشترکی رسیده‌ایم و تعهد‌هایی هم بین ما رد و بدل شده است. قرار است که تفاهم نامه‌هایی به همین منظور نوشته شود. برداشت ما از برآورد جلسات این است که دوستان قائل به حمایت و تولید آثار دفاع مقدسی بوده‌اند.

سهرابی «قائم مقام انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس» درباره اینکه آیا برای همکاری مشترک فیلمی با سازمان سینمایی به توافق رسیده‌اید اظهار داشت: در این جلسات بحث حمایت از پروژه سینمایی «امپراطور جهنم» مطرح شد که سازمان سینمایی اعلام کرد حاضر است در ساخت این فیلم مشارکت داشته باشد. این فیلم سینمایی به تکفیری‌ها و گروه داعش می‌پردازد و قرار است از زاویه نگاه جدیدی آن‌ها را به تصویر بکشیم. در حقیقت به تولید این فیلم سینمایی باید به چشم یک پروژه ملی نگاه کرد.
وی در ادامه افزود: تهیه کنندگی این فیلم‌نامه بر عهده محمد خزایی است و پرویز شیخ طادی علاوه بر کارگردانی، نویسندگی فیلمنامه را نیز بر عهده ادرد که در حال حاضر فیلم‌نامه «امپراطور جهنم» در حال بازنویسی نهایی است.
او همچنین با بیان این مطلب که نسخه نهایی فیلم‌نامه سینمایی |«ابراهیم در آتش»(شهید همت) به کارگردانی رضا میرکریمی به دست مدیران رسیده است گفت: ساخت فیلم سینمایی در ارتباط با شهید همت نیز یک پروژه ملی است و به شدت نیازمند حمایت خواهد بود. تولید چنین فیلمی برای مجموعه‌ای همچون انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس سنگین است و نیازمند مشارکت سازمان‌هایی همچون سازمان سینمایی هستیم. آخرین نسخه فیلم نامه شهید همت برای مدیران ارسال شده است تا با مطالعه و اعلام نظر نهایی وارد ساخت این فیلم سینمایی شویم. در حال حاضر آمادگی کامل برای تولید فیلم سینمایی «ابراهیم در آتش» وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.