یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲

فیلمی با بازی سحر قریشی و نیما شاهرخ شاهی

بهروز خلجی: «لیموزین» عید فطر در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد

سحر قریشی-نیما شاهرخ شاهی

سینماپرس: بهروز خلجی که به تازگی فیلم تلویزیونی «لیموزین» را آماده نمایش دارد اظهار داشت: «لیموزین» در روز عید فطر از طریق شبکه نمایش خانگی پخش می شود.

خلجی در گفتگو با سینماپرس خاطرنشان کرد: مراحل تولید این فیلم که به تهیه کنندگی مرتضی احمدی هرندی ساخته شده است به دلیل نامی که دارد به طول انجامید و خوشبختانه مسئولان عنوان «لیموزین» را سرانجام برای این فیلم تأیید کردند.

این کارگردان درباره موضوع و قصه «لیموزین» گفت: این فیلم قصه دو جوان را روایت می کند که علاقه زیادی به عکس گرفتن با ماشین های مختلف دارند و این مسأله باعث رخ دادن اتفاقی می شود که قصه فیلم را به سمت  و سوی دیگری می برد.

خلجی خاطرنشان کرد: سحر قریشی، نیما شاهرخ شاهی، میرطاهر مظلومی، سیما خضرآبادی، علی مقدم و فرید فوده از بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

کارگردان سریال «من نه منم» در ادامه از سایر فعالیتهای خود گفت: برای ساخت فیلم سینمایی «خاطرات شمال» مجوز ساخت گرفتم اما به دلیل درگیر بودن با ساخت مجموعه «مهاجران» مجبور به انصراف از ساخت این سریال شدم.

وی افزود: «مهاجران» نام سریالی است که به کارگردانی من ساخته خواهد شد و در حال حاضر در مرحله پیش تولید است.

خلجی اظهار داشت: این مجموعه قصه زندگی خانواده ای را روایت می کند که یکباره ثروتمند شده و تصمیم به مهاجرت به کشور استرالیا می گیرند؛ این مسأله باعث رخ دادن اتفاقاتی برای این خانواده می شود که در این مجموعه روایت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تا امروز هیچ قرار دادی با هیچ بازیگری نوشته نشده است اما سعی داریم از چهره های مطرح تلویزیون در این مجموعه برای ایفای نقش استفاده کنیم. حضور حمید احمدی به عنوان فیلمبردار در این فیلم قطعی شده است. 

این کارگردان اظهار داشت: «مهاجران» به تهیه کنندگی محسن مشتاقی در تهران، اصفهان و کیش ساخته می شود که در اوایل پاییز از یکی از شبکه های ۱ یا ۳ در ۲۶ قسمت پخش خواهد شد.

خلجی در ادامه از ساخت فیلمی دیگر خبرداد و گفت: برای ساخت فیلمی کمدی با عنوان «کلاه گیسمو بده» به تازگی پروانه ساخت گرفته ام و قصد دارم قبل از شروع تصویربرداری «مهاجران» ساخت این فیلم را به پایان برسانم تا این فیلم هم در ایام عید فطر در شبکه نمایش خانگی پخش گردد.

وی در پایان افزود: این فیلم به قلم آرش رنجبر نوشته شده است و حضور مهران غفوریان به عنوان یکی از شخصیت های اصلی در این اثر قطعی شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.