شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

درگفت و گو با سینماپرس مطرح شد؛

ریما رامین فر: شمالی‌ها هنوز هم به «پایتخت ۴» انتقاد دارند/ در فاز دوم منتظر برخوردی جدی از «هما» باشید!

ریما رامین فر در فیلم تلویزیونی چند روز بیشتر به کارگردانی پریسا گرگین

سینماپرس: ریما رامین فر بازیگر سریال «پایتخت ۴» که به رغم ادامه تصویربرداری در شمال، نمایش آن به دلیل فرا رسیدن لیالی قدر از 13 تیر به مدت حدود یک هفته متوقف شده و جایش را به سریال کوتاه و مناسبتی«نیاز» خواهد داد گفت: در فاز دوم سریال منتظر برخوردی جدی و غیر قابل انتظار از «هما» باشید!

رامین فر در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد وضعیت همکاری خود با مجموعه «پایتخت» گفت: دیگر بعد از چند سال با شخصیت های این سریال انس گرفته ام و کار با روحیه من بسیار نزدیک است. همه  اعضای تیم که در رأس آنها  اقای مقدم هستند را دوست دارم و همه با هم در کنار یکدیگر  می دانیم که چه کار می کنیم زبان هم را می شناسیم شیوه کاری هم را می شناسیم؛  لذا کار کردن با گروه پایتخت بسیار برایم لذت بخش است.

بازیگر نقش «هما» در در مورد کش دار بودن بعضی صحنه ها در قیاس با بخش های ۱، ۲ یا سه توضیح داد: باید شبی چهل دقیقه زمان برای پخش هر شب در نظر بگیرم لذا اگر بخواهیم  سریال پایتخت ۴ را با دیگر بخش های آن در نظر بگیریم من نظر شما را رد نمی کنم اما توجه داشته باشیم که بخش های دیگر پایتخت  در ایام نوروز و در سیزده قسمت ساخته می شد؛ این فرق می کند با مجموعه سی قسمتی که هرشب از تلویزیون پخش می شود.

وی گفت: در مجموعه های دیگر پایتخت در ۱۳قست  داستان به اوج و فرود خود می رسید و ریتم سرعت بالایی داشت اما وقتی زمان سریال طولانیست، کاملا طبیعی است که فراز و نشیب داستان کمی کند تر پیش می رود هر چند اگر بخواهیم سریال پایتخت را با دیگر سریال های شبکه ها مقایسه داشته باشیم، پایتخت از ضرباهنگ بسیار خوبی برخوردار است وحوادث هر قسمت بسیار مناسب و با ریتم خوبی جلو می رود.

رامین فر ادامه داد:سریال  پایتخت ۴ همچون دیگر سریال یا فیلم های سینمایی نیست که در تک لوکیشن داستان روایت شود. یکی از ویژگی ها ی مهم  این سریال تعدد لوکیشن است. ما در هر قسمت شاید بالای ده بار لوکیشن عوض می کنیم آنهم با صحنه های متفاوت.

وی همچنین در مورد اینکه شخصیت هما با توجه به تغییر جایگاه اجتماعیش تغییری نکرده است گفت: در فاز دوم سریال کمی که قصه جلوتر برود تغییرات هما بیشتر نشان داده می شود. اتفاقا این تغییر جایگاه اجتماعی  و انتخاب شدن هما در شورای شهر در روحیات او تاثیر زیادی داشته است. هما در عین حالی که خانواده دوست است و به زندگیش اهمیت می دهد در بعضی مواقع از روی اجبار برخورد جدی و محکم  هم از خود نشان می دهد؛ حتی در ادامه داستان برخوردی از هما خواهیم دید که تا به حال از او ندیده ایم و از هما بعید به نظر می رسید.

این بازیگر سینما تئاتر و تلویزون در بخش دیگر صحبت خود درخصوص همکاری با محسن تنابنده گفت: برای من همکاری  با محسن  تنابنده  بسیار شیرین است چون کاملا به لحاظ کاری  یکدیگر را می شناسیم و ازمدتها پیش از پایتخت با هم کار می کردیم؛ همینطور نسرین نصرتی که یکی ازدوستان خوب من در این سریال هستند. به نظر من ایشان یکی از درخشان ترین  بازی هایش رادر این سریال به بیننده ارائه داده و همنطور آقای خمسه و دیگر دوستان که من واقعا از همکاری با تمام بازیگران این سریال لذت می برم.

وی همچنین افزود: گروه نویسنده زیر نظرمحسن  تنابنده متن را می نویسند اما  با این حال ما بازیگران با او در دورخوانی  و تمرین مشورت می کنیم و اگر نظری یا  پیشنهادی داریم  نظراتمان را می گوییم.

رامین فر همچنین در مورد سختی کار با توجه به فشرده بودن زمان کاری گفت: سختی کار بسیار زیاد است. در هوای به شدت گرم و غیر قابل تحمل، با رطوبت بسیار بالا کار می کنیم و هر روز هم فاصله ما به پخش نزدیک و نزدیکتر می شود اما  شیرینی کار باعث می شود سختی را تحمل می کنیم.

وی در مورد اینکه کار در شهرهای شمالی ضبط می شود نظر مخاطبان شمالی در مورد این سریال چیست گفت:من فکرمی کنم مردم کار را دوست دارند. اما به انتقاداتشات هم عادت کردیم. اینکه چرا لهجه مارا به شوخی گرفتید و چرا ادای مارا در سریالتان درمی آورید را هنوز هر از گاهی می شنویم اما در مقابل عده زیادی هم هستند که پایتخت  را دوست دارند. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.