چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

در مصاحبه ای با خبرنگار سینماپرس مطرح شد؛

از بازی در تئاتر و فیلم سینمایی تا سریال ویدئویی و فیلم کوتاه/ «ستاره اسکندری» این روزها چه می‌کند؟

ستاره اسکندری درمراسم افتتاحیه سی ‌و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

سینماپرس: ستاره اسکندری بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون گفت: نمایشی که به خاطرش اولین جایزه بازیگریم را دریافت کردم دوباره اجرا می کنم.

این بازیگر تئاتر در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس بیان کرد: ۱۵ سال پیش نمایشی با عنوان «سعادت لرزان مردمان تیره روز» را روی صحنه بردیم که من آن سال برای بازی در این نمایش  اولین جایزه نقش زن را از جشنواره تئاتر دریافت کردم.

وی ادامه داد: این اتفاق خجسته ای برایم است که بعد از پانزده سال این نمایش دوباره اجرا می شود. این نمایش  به  کارگردانی محسن علیخانی و به همراه مهدی سلطانی، شهرام حقیقت دوست، فرزین صابونی و دیگر دوستان از ۲۸ تیر روی صحنه می رود.

وی افزود:  همچنین با تینا پاکروان در فیلم سینمایی «در نیمه شب اتفاق افتاد» در کنار بازیگرانی چون حامد بهداد، رویا نونهالی و آتیلا پسیانی همکاری می کنم.

وی افزود: شخصیتی که در این فیلم برعهده دارم «منیر» نام داشته و بازیگر همراه من آتیلا پسیانی است.

اسکندری در ادامه گفت: این روزها در سریال  نمایش خانگی دندون طلا به کارگردانی داود میرباقری نیز بازی دارم که پخش آن از مرداد ماه آغاز  می شود. من پیشتر تئاتر این سریال را به کارگردانی آقای میرباقری بازی کرده بودم و همان نقش «نیره» را در سریال نیز بر عهده دارم.

وی افزود: من فکر می کنم سریال دندون طلا با استقبال مخاطب همراه  می شود. سریال دو برهه تاریخی را روایت می کند که یکی مقطع دهه ۴۰ است و دیگری هم دهه ۶۰ . در این اثر بحث سیاه بازی هم مطرح است.  

بازیگر مجموعه «نرگس» گفت: به نظر من «دندون طلا» یک اثر کاملا ایرانیست که به ادبیات کهن ما می پردازد. من معتقدم از این زاویه تا به حال به هنر کشورمان پرداخته نشده است و مخاطب به یقین از دیدن این مجموعه ویدئویی لذت می برد.

این بازیگر همچنین خبر داد که به تازگی بازیش در فیلم کوتاهی به کارگردانی محمد حمزه ای به پایان رسیده است.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.