سه‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

با اضافه شدن شقایق فراهانی به پروژه «خشم و هیاهو»

سعدی: به محض در یافت پروانه ساخت فیلم جدید «هومن سیدی» را کلید می‌زنیم

هومن سیدی-شقایق فراهانی

سینماپرس: سعید سعدی تهیه کننده سینما در مصاحبه با سینماپرس بیان کرد: به محض در یافت پروانه ساخت فیلم جدید «هومن سیدی» را کلید می‌زنیم.

این تهیه کننده گفت: کلیه مراحل برای تولید این فیلم را سپری کرده ایم؛ لوکیشن ها بازبینی شده و پیش تولید هم روزهای پایانی را سپری می کند.

وی ادامه داد: تنها مسئله اینکه ما هنوز نتوانستیم کار را کلید بزنیم به دلیل عدم صدور مجوز ساخت این فیلم از سوی اداره ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی است که گفته می شود به احتمال زیاد فردا  چهارشنبه صادر می شود.

وی در خصوص علت این تأخیر گفت: به دلیل ماه رمضان دو هفته جلسات شورای پروانه ساخت برگزار نشد و دو هفته ای هم شورا مجوز کارگردانان فیلم اولی را صادر می کرد لذا از جهت دریافت مجوز ساخت، فیلم نامه «خشم و هیاهو» مشکل خاصی ندارد.

سعدی گفت: به تازگی شقایق فراهانی هم به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده تا  در کنار طناز طباطبایی، نوید محمدزاده، رعنا آزادی ور، سعیدچنگیزیان، رضا بهبودی و بهناز جعفری به نقش آفرینی  در این فیلم بپردازند.

وی گفت: لوکیشن های این فیلم بیشتر در تهران  قرار دارد البته  ضبط چند سکانس هم در یکی از  کشورهای همسایه انجام می شود. فیلم به لحاظ پروداکشن عظیم و جزو کارهای سخت سینمایی به حساب می اید و به احتمال فراوان دو ماه فیلمبرداری کار به طول می انجامد.  

عوامل تولید این فیلم عبارتند از : فیلمبردار: پیمان شادمان فر، صدابردار: مهران ملکوتی، مدیر تولید:کامران حجازی، مدیر صحنه: محسن نصرالهی، طراح گریم: بابک اسکندری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.