دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

«مرد مورچه‌ای» پیشتاز گیشه سینماهای آمریکای شمالی/ فروش ۲۵ میلیون دلاری طی سه روز گذشته

مرد مورچه ای*

سینماپرس: فیلم سینمایی «مرد مورچه‌ای» محصول کمپانی مارول با حدود ۲۵ میلیون دلار فروش طی سه روز گذشته در صدر گیشه سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «مرد مورچه‌ای» به کارگردانی «پیتون رید» در دومین هفته از اکران خود طی سه روز گذشته با ۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروش در صدر گیشه سینماهای آمریکای شمالی ایستاده است.

فیلمنامه این فیلم را تیم چهار نفره «ادگار رایت»، «جو کورنیش»، «پل رود» و «آدام مک‌کی» نوشته اند.

«مرد مورچه‌ای» که یکی از قدیمی‌ترین شخصیت‌های کمیک‌بوکی کمپانی مارول است، داستان مرد جوانی به نام اسکات (با بازی پل راد) است که به دلیل انجام دزدی، مدتی را در زندان سپری کرده و به تازگی آزاد شده است. همسر سابق وی که علاقه ای به دیدن او ندارد، اسکات را از دیدن دخترش محروم کرده تا زمانی‌که وی بتواند از لحاظ قانونی به عنوان حمایت کننده فرزندش شناخته شود. اسکات که به دلیل سابقه کیفری قادر نیست شغل آبرومندی داشته باشد، تصمیم می گیرد به خلافکاری به نام لوئیس ( با بازی مایکل پنا ) ملحق شود و به خانه ای دستبرد بزند.

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1394/05/05/13940505000281_PhotoL.jpg

اما اسکات در این خانه به جز یک لباس که فکر می‌کند لباس مخصوص موتوسواران هست چیزی پیدا نمی کند. به همین جهت وی لباس را به منزل آورده و پس از پوشیدن آن متوجه می شود که این لباس، یک لباس عادی نیست. اما پس از بازگشت به منزلی که لباس را از آن دزدیده دستگیر می شود. اسکات بزودی متوجه می شود که این لباس خارق العاده را دانشمندی به نام هنک پایم ( با بازی مایکل داگلاس ) ساخته و حالا این دانشمند قصد دارد از اسکات استفاده کند.

این فیلم با مدت زمان ۱۱۷ دقیقه‌ای که ۱۳۰ میلیون دلار بودجه صرف ساخت آن شده است، تاکنون توانسته به فروش کلی ۱۰۶ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار دست یابد.

بنا بر این گزارش، «مرد مورچه‌ای» را «کوین فیگ» که از سال ۲۰۰۷ رئیس تهیه‌ کمپانی مارول است و فیلم‌ «مردان ایکس» را در کارنامه‌ کاری خود دارد، به عهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.