چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

رامین‌فر: شاید «هما» را در «پایتخت ۵» از شورای شهر بیرون کنند

ریما رامین فر

نسیم: ریما رامین فر گفت: پس از بازی در سکانس "درخواست نقی برای اخذ جواز" به تنابنده گفتم که اگر در شرایط واقعی باشم، احتمالا لغزش می‌کنم زیرا این میزان از قانون‌گریزی حداقل در فرهنگ ما اشکالی ندارد

ریما رامین فر بازیگر نقش هما در مجموعه تلوزیونی پایتخت در گفت و گو با «نسیم» افزود: اگر قرار باشد هما به همان شخصیت سابق فصل های قبل از پایتخت چهار برگردد باید به دنبال راهی باشیم تا او را از شورای شهر بیرون کرده باشند

رامین فر خاطرنشان کرد: نماینده شدن هما در فصل چهارم سریال پایتخت مقداری شخصیت هما را به عنوان یک انسان جاه طلب نشان داد و از طرف دیگر هم به مخاطب نشان داد که این فرد بیشتر دوست دارد تا در خدمت جامعه باشد.

وی افزود: من به عنوان یک بازیگر تمام تلاش خود را انجام دادم تا نقش و حضور این هما که در این فصل از سریال که نماینده شورای شهر هم شده برای مخاطبان باورپذیر باشد. شخصیت هما در این فصل از سریال فردی است که دوست دارد آدم موفقی باشد و پیشرفت کند ولی در عین حال همان همایی است که در خدمت خانواده، همسر و فرزندان خود هم هست.

.

 

شخصیتهای سفید برای مخاطب زیاد باور پذیر نیستند

این بازیگر ادامه داد: اینگونه می توانم اشاره کنم که تمام سعی خود را انجام دادم تا معدلی از تمام این ویژگی ها بگیرم و آن را در قالب ایفای نقش خود در سریال به مخاطبان نشان بدهم. البته شخصیت های به اصطلاح سفید و افرادی که خیلی خوب هستند و لغزش ندارند مقداری غیر قابل باور و کلیشه ای هستند و موجب می شود تا توسط مخاطب پس زده شود البته برای پرداخت چنین شخصیتهایی رعایت دقت و ظرافتهای زیادی لازم است.

رامین فر خاطرنشان کرد: پس از بازی در سکانسی که پیرامون در خواست نقی از من برای گرفتن جواز به آقای تنابنده گفتم که اگر در شرایط واقعی این موقعیت برای من پیش بیاید، احتمالا لغزش می کنم زیرا خانواده من برایم عزیزتر هستند و یا این میزان از قانون گریزی حداقل در فرهنگ ما اشکالی ندارد.

وی تصریح کرد: شخصیت هما در فصل چهارم سریال پایتخت چهار تمام سعی خود را انجام داد تا فرد خوب و پاکی باشد و در عین حال در کنار خانواده خود هم حضور داشته باشد. بر همین اساس هم می توانم بگویم این دو موقعیت تضادی بود که داستان این فصل از سریال ما را ساخته بود.

اگر قرار باشد هما به همان شخصیت سابق فصل های قبل از پایتخت چهار برگردد باید به دنبال راهی باشیم تا او را از شورای شهر بیرون کرده باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.