چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

«پنجاه کیلو آلبالو» سهم چه کسی می‌شود؟

محمد شایسته در ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام»

ایسنا: در پی انصراف شهرام شاه‌حسینی از ساخت فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» تهیه کننده این فیلم در عین حال تاکید کرد که این فیلم شهریور ماه کلید خواهد خورد.

محمد شایسته درباره سرنوشت ساخت فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» به خبرنگار سینمایی ایسنا گفت: حتما شهریور ماه فیلم را کلید می‌زنیم و کارگردان جدید آن در یکی دو روز آینده مشخص می‌شود.

او در پاسخ به این پرسش که چرا شهرام شاه حسینی از ساخت این فیلم انصراف داده است‌، توضیح داد: خیلی علاقه‌مند به همکاری با ایشان بودم اما متاسفانه نشد و امیدوارم به زودی در فیلم دیگری با یکدیگر همکاری داشته باشیم.

شایسته درباره وضعیت نمایش فیلم «خانه دختر» که پیش از این با کارگردانی شهرام شاه‌حسینی در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شده بود‌، گفت: نسخه جدیدی از فیلم را به شورای نظارت و ارزشیابی ارائه داده‌ایم و قول داده‌اند که این فیلم اکران شود اما هنوز زمان دقیق اکران آن مشخص نیست.

به گزارش ایسنا‌، پیش از این قرار بود فیلم«پنجاه کیلو آلبالو» که فیلمنامه آن توسط مانی حقیقی نوشته شده است‌، با کارگردانی شهرام شاه حسینی ساخته شود اما این کارگردان جوان از ساخت این فیلم انصراف داد و اعلام کرد علاقه‌ای ندارد تا درباره انصرافش توضیح بدهد.

پیش‌تر نیز قرار بود مانی حقیقی خودش این فیلم را بسازد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.