شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

آغاز سریال ۱۰۰ قسمتی «کیمیا» از مهر + عکس‌های گرجستان

سریال کیمیا

ایسنا: کارگردان مجموعه ۱۰۰ قسمتی «کیمیا» زمان پایان تصویربرداری این سریال پس از دو سال را آبان‌ ماه اعلام کرد و گفت: امیدوارم بعد از تلاش دوساله، «کیمیا» با اقبال عمومی مواجه شود.

جواد افشار در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، زمان پخش این مجموعه تلویزیونی را نیز از اوایل مهر ماه عنوان کرد.

http://media.isna.ir/content/1440829273628_5.jpg/4

کارگردان «مادرانه» در ادامه درباره شرایط تصویربرداری «کیمیا» در گرجستان که به تازگی به اتمام رسیده است، یادآور شد: با وجود اینکه کشور گرجستان را جایگزین فرانسه کردیم، اما برای اینکه المان‌های شهر پاریس را معرفی کنیم، اجتناب‌ناپذیر است که به فرانسه برویم. در نتیجه قرار است برای تکمیل کار به مدت سه، چهار روز به فرانسه برویم و سکانس‌های مربوط به قسمت‌های ۴۰ تا ۵۰ و فینال کار را در آنجا کار کنیم. اما با سفر به گرجستان در لوکیشن‌هایی که موقعیت جغرافیایی کشور محل تصویربرداری را لو نمی‌داد، برخی از موقعیت‌ها از جمله مغازه و ... را تصویربرداری کردیم. در این زمینه تلاش کردیم دوربین‌ها را طوری دکوپاژ کنیم که این جایگزینی لطمه به باور مخاطب نزند.

این کارگردان درباره‌ی نحوه استفاده از بازیگران فرانسوی در گرجستان نیز یادآور شد: در کشور گرجستان از تعدادی از بازیگران فرانسوی که در آنجا مقیم بودند استفاده کردیم و به عنوان بازیگران اصلی به کار ملحق شدند.

http://media.isna.ir/content/1440829273410_4.jpg/4

افشار که به تازگی تصویربرداری فاز سوم مجموعه «کیمیا» را در تهران آغاز کرده است، درباره‌ی آخرین بازیگرانی که به تازگی به این مجموعه ملحق شده‌اند، نیز گفت: در بخش گرجستان تعدادی بازیگر جدید به ما ملحق شدند که از جمله آن‌ها می‌توان به محمدرضا شریفی‌نیا، امیرحسین آرمان، منوچهر آذر، صدرالدین حجازی و زری اماد اشاره کرد. در تهران نیز از بازیگران جدیدی که به این مجموعه ملحق شده‌اند می‌توان به دایانا حکیمی اشاره کرد.

http://media.isna.ir/content/1440829274018_7.jpg/4

این کارگردان همچنین در بخش پایانی گفت‌وگوی خود خطاب به رسانه‌ها یادآور شد: همکاران رسانه‌ای که می‌خواهند از مجموعه «کیمیا» اخبار تهیه کنند خواهشمندم در اخبارشان از آخرین ترکیب اسامی و حضور بازیگران استفاده کنند تا موجب سوء تفاهم نشود.

به گزارش ایسنا، سریال «کیمیا» در سه مقطع زمانی قبل از انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و زمان حال اتفاق می‌افتد و داستان دختری پرسشگر و معترض به نام کیمیاست که با پدر نظامی و منضبط خود دچار اختلاف می‌شود. سیر حوادثی که در زندگی این خانواده رخ می‌دهد آنها را درگیر توطئه و دسیسه‌ای بزرگ و شیطانی می‌کند و «کیمیا» با تلاشی خستگی‌ناپذیر درصدد نجات خانواده برمی‌آید و به این ترتیب او تبدیل به زنی مقاوم و استوار می‌شود.

http://media.isna.ir/content/1440829273831_6.jpg/4

به گزارش ایسنا، اسامی به روز شده‌ی بازیگران مجموعه‌ی «کیمیا» به شرح زیر است:

بازیگران: مهراوه شریفی نیا /آزیتا حاجیان/حسن پورشیرازی/پوریا پور سرخ/مهدی پاکدل /امیر حسین آرمان/عاطفه رضوی /سید مهرداد ضیایی/علی شادمان/گلاره عباسی/رضاتوکلیئ/کوروش زارعی/سوگل طهماسبی/ خاطره حاتمی/نسرین نکیسا/حمیدرضا هدایتی/عطا عمرانی/محمود مقامی/روح اله کمانی/عبد الحلیم تقلبی/ابتسام بقلانی/علی تقوازاده/علی منجزی/ میر فرخ هاشمیان/علی انصاریان/زیبا بنماران/علی افشار/دایانا حکیمی

با حضور

مهدی سلطانی/ حسن جوهرچی/سودابه بیضایی/میر طاهر مظلومی /پوراندخت مهیمن /حسین توشه /بیوک میرزایی/مالک سراج/مهوش وقاری/ صدرالدین حجازی/منوچهر آذر/شهین تسلیمی/غلامحسن تسعیری

با معرفی :گلوریا هاردی

با هنرمندی: رضا کیانیان و نیکی کریمی

با حضور افتخاری: محمد رضا شریفی نیا و حامد بهداد

عوامل:

کارگردان: جواد افشار / تهیه کننده: محمدرضا شفیعی/ نویسندگان: مسعود بهبهانی نیا/ زهرا پارسا

مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران/مشاور هنری: محمدرضا شجاعی

آهنگساز: آرمان موسی پور /تدوین: خشایار موحدیان / سودابه سعیدنیا/ طراحی و صداگذاری: بابک شکیبا / امین شریفی

طراحان صحنه و لباس فصل اول و دوم: بهزاد جعفری/ محمدحسین کرمی - فصل سوم : فرهاد عزیزی فرد

مدیر صدابرداری : فرشید احمدی /طراح گریم : امیر اسکندری /مدیر تولید: فرشید رئوفی

سرپرست گروه کارگردانی : فرید سجادی حسینی

مدیران برنامه ریزی فصل اول: حسین دیردار - فصل دوم : امیر سلیمانی - فصل سوم : سعید نقدزاده

دستیار کارگردان: داود باقری/ دستیار تهیه کننده:‌ سید سجاد طباطبایی / طراح تیتراژ: فرهاد توکلی فارسانی

جلوه های بصری :‌ سید حسن ایزدی /جلوه های میدانی: محسن روزبهانی /مدیر تدارکات: افشین رئوفی

بدلکار: علیرضا فتحی منشی صحنه فصل اول و دوم : داریوش اسقایی - فصل سوم: ‌هدیه نصیری

عکاس: حسن هندی/ روابط عمومی : راضیه جباری / مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا

http://media.isna.ir/content/1440829274221_8.jpg/4

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.