جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

سینماپرس و گزارش فروش فیلم های روی پرده

شرکت سینمایی نورتابان: فروش فیلم مجید مجیدی از مرز ۲ میلیارد تومان گذشت

فیلم سینمایی محمد رسول‌الله(ص)

سینماپرس: فیلم سینمایی «محمد رسول الله» تازه ترین اثر مجیدی مجیدی همچنان ادامه دارد و ظرف ۸ روز نمایش از مرز فروش ۲ میلیارد تومان گذشت.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «محمد رسول الله» ساخته مجید مجیدی شب گذشته بدون احتساب حدود ۶ سالن سینما بیش از ۴۰۰ میلیون تومان در تهران و شهرستان فروش داشته است. 

طبق گفته مدیر عامل شرکت سینمایی نور تابان؛ فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) به دلیل سانس فوق العاده در برخی از سینماها  آمار دقیقی از فروش این فیلم در دست نیست اما مرز ۲ میلیار تومان را در مدت زمان ۸ روز نمایش پشت سر گذاشته است. 

فیلم «نهنگ عنبر» نیز به کارگردانس سامان مقدم که توسط دفتر فیلمیران پخش می شود تا کنون ۷ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان فروش داشته است. نمایش این فیلم  در ۱۵ شهرستان همچنان ادامه دارد .

براساس این گزارش، فیلم سینمایی «دوران عاشقی» ساخته علیرضا رئیسیان نیز  ۱ میلیارد و ۲۵۰ در تهران و در شهرستان به فروش ۶۵۰ میلیون تومان دست یافت و در مجموع به فروش ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان رسید. این فیلم در ۲۲ سالن سینما در تهران و ۴۰ سالن  سینما در شهرستان به نمایش درآمده است. 

هنوز از فروش قطعی فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» به کارگردانی علی ملاقلی پور آماری در دست نیست که به محض دریافت اطلاعات لازم به این گزارش اضافه خواهد شد . 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.