شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۴

در برنامه هفت جمعه شب رخ داد

تمجید افخمی از «فردین» در سیما/ پخش شبکه سه سلب مسئولیت کرد؟

بهروز افخمی در نشست خبری فیلم «آذر ،شهدخت،پرویز و دیگران » در جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: شاید برای اولین بار پس از انقلاب، در یک برنامه تلویزیونی غیر زنده در صداوسیما، از "محمدعلی فردین" به نیکی یاد شد. این در حالیست که گفته می شود مسئولان پخش شبکه سه در قبال برنامه این هفته بهروز افخمی از خود سلب مسئولیت نموده بودند!

 

به گزارش سینماپرس، بهروز افخمی، تهیه کننده و مجری برنامه هفت، در بخشی برنامه هفت این هفته جمعه هفت آذر ماه، مدعی شد که برخلاف برخی شایعات، نه تنها از فردین انتقاد نکرده که علاقه خاصی به او دارد.
افخمی توضیح داد که سال ها پیش در زمان حیات فردین، از او دعوت کرده بود تا در فیلم جهان پهلوان تختی، نقش کوتاهی به عهده بگیرد. پیشنهاد افخمی به فردین بازی در نقش خود محمدعلی فردین به عنوان کشتی گیر همدوره تختی بوده. افخمی گفت فردین بعد از خواندن سناریو، به شدت آن را پسندیده اما گفته دوست دارد، نقش اصلی فیلم را بازی کند، نقشی که "فریبز عرب نیا" آن را بازی کرد. 

به گفته افخمی، چون تهیه کننده فیلم اصرار داشته آن را به جشنواره برساند، و از آنجا که در زمان پیشنهاد فردین فقط یک ماه تا جشنواره فاصله بوده، عملا این همکاری منتفی شده است. افخمی گفت همیشه یکی از حسرت هایش این بوده که چرا از اول به فکرش نرسید که نقش اصلی را به فردین پیشنهاد بدهد

در پایان این گفتگو افخمی و سوهانی مدیر میز خبر برنامه هفت برای محمد علی فردین طلب مغفرت کردند.

این در حالیست که گفته میشود مسئولان پخش شبکه سه طی نامه ای به مدیران ارشد خود در قبال برنامه هفت این هفته که از قبل ضبط شده بود سلب مسئولیت کرده بودند!

نظرات

  • علیرضا موسوی ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۰:۳۴
    4 0
    فردین نمونه هنرمندی با اخلاق در سینمای ایران است و دور ماندن ایشان از سینما در اواخر زندگیشان بزرگترین ستم بر ایشان بود تاریخ سینما نشان داد که بسیباری از هنرمندان ریا پیشه که فیلمهایشان در قبل انقلاب موجود است بعد انقلاب بازی کردند ولی ایشان بی سبب از عشقش سینما دور ماند ..........حیف
    پاسخ سایت: سپاس از اظهار نظرتان دوست گرامی...سینماپرس تنها با هدف اطلاع رسانی مبادرت به انتشار این خبر نموده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.