چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

به سینماپرس خبر داد؛

اصغر نصیری «رمانی برای زباله ها» را در قالب طنز جلوی دوربین می‌برد

اصغر نصیری

سینماپرس: اصغر نصیری کارگردان سینما که این روزها در حال انجام مراحل فنی جدیدترین اثر سینمایی اش با عنوان «مسلخ» است گفت: این روزها پیش تولید فیلم «رمانی برای زباله ها» در ژانر طنز را نیز آغاز کرده ام که در صورت مهیا شدن شرایط به زودی جلوی دوربین خواهد رفت.

کارگردان فیلم سینمایی «شغال» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «رمانی برای زباله ها» اثری اجتماعی است که با لحنی طنز به بیان برخی از مشکلاتی که این روزها گریبان جوانان در جامعه را گرفته می پردازد.

وی ادامه داد: این روزها در حال تکمیل کردن سناریوی این فیلم سینمایی هستیم و خط اصلی این فیلم در رابطه با علاقمندی جوانان به برخی شغل های خاص است که حاضرند برای دستیابی به آن ها خود را به آب و آتش بزنند.

این کارگردان سپس در مورد شرایط تولید «رمانی برای زباله ها» گفت: داستان این فیلم در فصل خاصی نمی گذرد و ما می توانیم آن را در هر زمانی جلوی دوربین ببریم اما من مایل هستم تا اواسط زمستان شرایط تولید این فیلم فراهم شود تا ما بتوانیم تا ابتدای سال ۹۵ آن را آماده اکران کنیم؛ لوکیشن های این فیلم سینمایی همگی در تهران است و از همین حالا اطمینان دارم که این اثر سینمایی در زمان اکران می تواند با استقبال خوب مخاطبان مواجه شود.

کارگردان فیلم سینمایی «اشک و سکوت» در بخش دیگری از این گفتگو با بیان اینکه در صورت پذیرش هیأت انتخاب با «مسلخ» در جشنواره فیلم فجر حضور دارم اظهار داشت: «مسلخ» فیلمی در ژانر اجتماعی است که به تازگی فیلمبرداری آن به اتمام رسیده و این روزها توسط آرمین مرسی در مرحله ساخت موسیقی است و احمد کلانتری نیز صداگذاری صداگذاری اش را انجام می دهد و نسخه «راف کات» آن به دبیرخانه جشنواره فجر تحویل شده است.

این فیلمساز افزود: نیما شاهرخشاهی، پرستو صالحی، نرگس محمدی و... از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند که به داستان زندگی یک زوج جوان به نام های آرش و آوا می پردازد ک قبل از ازدواج با یکدیگر قرار گذاشته اند که هیچ گاه از یکدیگر دور نشده و به هم دروغ نگویند اما در همان ابتدای ازدواج شان به دلیلی مجبور به دروغگویی به هم شده و این مسأله پای زن دیگری به نام «آوش» را به زندگی آن ها باز می کند که این خود منجر به اتفاقات زیادی در زندگی این زوج می گردد...

وی در خاتمه این گفتگو متذکر شد: «مسلخ» فیلمی از جنس مردم امروز است و می تواند با استقبال خوبی از سوی آن ها مواجه شود و امیدوارم که بتوانیم شاهد رونمایی آن در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر باشیم.

گفتنی است؛ عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: اصغر نصیری، بازنویسی فیلمنامه: مانا بهرامی، طراح گریم و طراح صحنه: رحیم مهدی خانی، فیلمبردار: کورش مرشد سلوکی، صدابردار: احمد کلانتری، مجری طرح: محمد باجلان جانشین تولید: مسعود عسگری، منشی صحنه: شیما باقری، عکاس: مجید بختیاری، دستیاران کارگردان: بهنام اصل، امیر قهرمانی، منشی صحنه: حدیث درگاهی، گروه تولید: ناصر وحید، بهروز بابانژاد، محسن کاظمی، حسن داودی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.