جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

آخرین آمار فروش فیلم‌ها در سینماهای کشور/ «رسوایی ۲» یک و نیم میلیاردی شد

رسوایی 2

سینماپرس: آمار فروش فیلم‌های در حال اکران برای تهران و شهرستان‌ها در اولین هفته‌ی خردادماه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، آخرین میزان فروش فیلم «رسوایی ۲» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی را پس از ۲۳ روز نمایش، یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان رسید.

این فیلم در تهران با در اختیار داشتن ۲۷ سالن، یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان و  در دیگر شهرها با مجموع ۳۰ سالن، ۵۵۰ میلیون تومان فروش داشته است.

فروش فیلم «یک دزدی عاشقانه» به ۷۷۰ میلیون تومان در مجموع تهران و شهرستان‌ها رسیده است.

این فیلم به کارگردانی امیرشهاب رضویان، تا شامگاه ۶ خرداد ماه در تهران پس از ۲۳ روز نمایش، با داشتن ۲۵ سالن، ۶۷۰ میلیون تومان و در دیگر شهرها با ۱۲ سالن نمایش ۱۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.

فروش کل فیلم «بادیگارد»، آخرین ساخته‌ی ابراهیم حاتمی‌کیا ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و آخرین فروش فیلم «ابد و یک روز» به کارگرانی سعید روستایی را تا شب گذشته و پس از ۷۱ روز نمایش، ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

فیلم «مرگ ماهی» به کارگردانی روح الله حجازی پس از ۲۳ روز نمایش با در اختیار داشتن ۲۰ سالن، ۴۶۰ میلیون تومان فروش داشته است.

فروش کل فیلم «من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی به  ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و فیلم «کفشهایم کو؟» آخرین ساخته‌ی کیومرث پوراحمد را ۸۲۰ میلیون تومان رسیده است.

فیلم «خنده‌های آتوسا» به کارگردانی علیرضا فرید به فروش ۴۶۰ میلیون تومانی رسید.

فروش فیلم کل «خشم و هیاهو» هم یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان عنوان شد.

فروش فیلم «دلبری» به کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذری پس از ۲۳ روز در تهران، با در اختیار داشتن ۱۳ سالن، ۱۵۶ میلیون تومان رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.