دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

در جلسه‌ی دادگاه یک تهیه‌کننده سینما چه گذشت؟

منصور لشگری قوچانی

ایسنا: تهیه‌کننده فیلم «کوچه بی‌نام» که 10 خرداد ماه برای پاره‌ای از توضیحات در دادگاه حاضر شده بود، گفت: در این جلسه گفتم به دنبال مجرم نباشید!

منصور لشکری قوچانی که به دلیل پخش تیزر فیلمش از شبکه‌های ماهواره‌ای در دادگاه حاضر شده است درباره آنچه که دراین جلسه رخ داده است، توضیح داد: جلسه دادگاه من به طور اتفاقی با حضور آقای لاریجانی رئیس قوه قضاییه برگزار شد چون ایشان مشغول بازدید از دادگاه بود و حضوش در این مکان با جلسه ما همراه شد و آقای لاریجانی در این جلسه دستور داد مشکلات پخش تیزر فیلم‌های سینمایی پیگیری شود.

این تهیه‌کننده ادامه داد: در این جلسه گفتم که سینمای ما ورشکسته است و باید به آن کمک کرد و لازم است صدا و سیما، مخابرات و شهرداری در بحث اطلاع رسانی، سینما را یاری کنند.

وی افزود :‌در این جلسه به من گفته شد که پخش تیزر فیلم از شبکه‌های ماهوارهایی جرم است و من نیز به آنها گفتم که "این موضوع را می‌دانم"، اما گفتم که در این وضعیت به دنبال مجرم نباشید چون سینماگران باید بتوانند برای فیلم‌هایشان تبلیغ کنند.

این تهیه‌کننده خاطرنشان کرد: به آنها گفتم پیشگیری از جرم بهتر از برخورد با مجرم است و در همین راستا، آقای لاریجانی دستور پیگری پخش تیزر فیلم‌ها از طریق وزارت ارشاد و صدا وسیما را صادر کرد.

لشگری قوچانی اضافه کرد : رییس قوه قضاییه امیدوار است با تغییر مدیر صداو سیما و آمدن آقای علی عسکری، تعاملات خوبی در زمینه اطلاع رسانی امور فرهنگی صورت بگیرد و ظاهراً قرار است در همین راستا جلساتی هم برگزار شود.

این تهیه‌کننده که ده روز دیگر جلسه دیگری در دادگاه خواهد داشت، در پایان صحبتش خاطر نشان کرد: ورود قوه قضاییه به این موضوع در پی کوتاهی بخش‌های دیگر است و اگر اطلاع رسانی امور فرهنگی به نحو درستی انجام می‌شد، لازم نبود قوه قضاییه وارد ماجرا شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.