یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

آخرین تصمیمات درباره روند برگزاری جشنواره‌ی فیلم کودک

علیرضا رضاداد در تجلیل از هیات داوران بخش بین‌الملل سی و سومین جشنواره فیلم فجر

ایسنا: جلسه شورای سیاست‌گذاری سینمای کودک و نوجوان به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص جشنواره فیلم کودک و نوجوان برگزار شد.

علیرضا رضاداد دبیر این دوره جشنواره گفت: در این جلسه که با حضور اعضای شورای سیاستگذاری سینمای کودک و نوجوان در دفتر آقای دکتر ایوبی تشکیل شد، درباره جشنواره و نقاط ضعف و قوت دوره‌های قبلی و انتظار از دوره سی‌ام مباحث خوبی انجام شد و نمایندگان سازمان سینمایی برای حضور در شورای عالی جشنواره نیز انتخاب شدند که احکامشان توسط رییس سازمان سینمایی صادر خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: شورای عالی جشنواره براساس تفاهم‌نامه فی‌مابین سازمان سینمائی و فارابی و شهرداری اصفهان مسئولیت تصویب برنامه‌ها را به عهده دارد.

دبیر جشنواره‌ی فیلم کودک ادامه داد: با انتخاب و معرفی نمایندگان شهرداری و شورای شهر اصفهان نیز امیدوارم اولین جلسه شورای عالی هفته آینده به ریاست شهردار اصفهان تشکیل شود.

رضاداد افزود: مباحثی را برای طرح در آن جلسه آماده کرده‌ام که کلیات برنامه و مقررات و زمان پیشنهادی برگزاری دوره سی‌ام خواهد بود.

او در پایان خاطرنشان کرد: همان‌طور که می‌دانید ما فرصت مهر امسال راکه زمان معمول برگزاری است از دست داده‌ایم و به دلیل تقارن ماه‌های محرم و صفر و آیین‌های متناسب با این دو ماه در اصفهان امکان برگزاری جشنواره در ماه مهر را به مدت 5 سال آینده که زمان تفاهم نامه جدید است نداریم و لازم است که در جلسه شورای عالی به یک زمان مناسب برای 5 سال آینده برسیم و متناسب با آن زمان بتوانیم مقررات و برنامه‌های دوره سی‌ام را طراحی و برنامه ریزی کنیم که امیدوارم در اولین جلسه شورای عالی این مباحث جمع‌بندی شود و بتوانم آن‌ها را اعلام کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.