جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵

جدیدترین آمار فروش فیلم‌های اکران

اعلام آخرین آمار فروش فیلم های سینمایی در حال اکران/ «یتیم‌خانه ایران»‌ در تهران ۷۰ میلیونی شد/«نیمه شب اتفاق افتاد» از مرز نیم میلیارد عبور کرد

یتیم خانه ایران

سینماپرس: فروش فیلم های سینمایی در حال اکران در سینماهای سراسر کشور اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، در هفته گذشته فروش فیلم‌های سینمایی با موضوع اجتماعی و تاریخ معاصر بیش از هفته‌های قبل بود و این آثار توانستند نظر مخاطب را به خود جلب کنند. 

فروش فیلم سینمایی «نیمه شب اتفاق افتاد» تا کنون به ۵۵۰ میلیون تومان رسیده این فروش متعلق به تهران و شهرستان فیلم است.  فیلم سینمایی «فروشنده» تا کنون به ۱۴ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان دست یافته است.

فیلم سینمایی «متولد ۶۵» در برخی از شهرستان‌ها به نمایش درآمده و فروش آن همراه با شهرستان به ۱۷۰ میلیون تومان رسیده است. فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران»‌در تهران و یک سالن در مشهد به نمایش درآمده و در تهران به فروش ۷۰ میلیون تومان دست یافت.

فیلم «یتیم‌خانه ایران»‌شب گذشته با سانس‌های فوق‌العاده در سینما آزادی (یک بامداد) و کوروش (۱۲) رسید و فروش این فیلم از روز سه‌شنبه سیر صعودی پیدا کرده است.

فروش فیلم «خشکسالی و دروغ»‌ در تهران به یک میلیارد و ۱۸۶ میلیون تومان رسید و در شهرستان ۶۱۵ هزار تومان دست یافت. فروش کل فیلم یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون و یک هزار تومان بوده است. فیلم در تهران ۲۰ سالن سینما و در شهرستان ۳۱ سالن سینما دارد که در شهرستان سالن‌های آن اضافه خواهد شد.

فروش فیلم «سیانور» براساس فروش مکانیزه فروش فیلم ۹۰ میلیون و ۷۲۱ هزار تومان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.