شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

آخرین خبرها از یک سریال نوروزی؛

تصویربرداری سریال «مرز خوشبختی» تا اوایل اسفندماه به پایان می رسد/ رفاقت و رقابت با چاشنی گل و گیاه!

سریال رمز خوشبختی

سینماپرس: سریال نوروزی «مرز خوشبختی» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی مهران رسام مدتی است در تهران کلید خورده و گروه تا اوایل اسفندماه در شهرستان محلات مشغول ضبط باقی سکانس های این سریال طنز خواهند بود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس حسین سهیلی زاده کارگردان پرکار سال های اخیر تلویزیون که توانسته سریال هایی همچون: «رستوران خانوادگی»، «رانت خوار کوچک»، «پیله های پرواز»، «آخرین گناه»، «ترانه مادری» و... را بسازد مدت ها است دست به کار شده تا برای ایام نوروز ۱۳۹۶ با سریالی پر بازیگر و طنز مهمان خانه های مردم شود.

داستان این سریال تلویزیونی که نگارش آن را علی خودسیانی بر عهده داشته در رابطه با دغدغه جوانان برای اشتغال است و بیکاری جوانان مسأله اصلی این سریال طنز است؛ تعدادی دوست صمیمی که بازیگرانی نظیر پوریا پورسرخ، مهدی سلوکی، امیرحسین آرمان و... نقش آن ها را بازی می کنند در حین رفاقت با یکدیگر وارد رقابت شده و قصد دارند تهران را به مقصد شهرستان محلات ترک کنند تا در آنجا کار مبتنی با گل و گیاه راه بیندازند و زندگی شان را بگذرانند اما این تصمیم برای آن ها ماجراهای بسیاری را به وجود می آورد؛ البته جدا از این داستانک های متعدد دیگری در رابطه با عشق و ازدواج نیز در روایت این سریال وجود دارد.

پوریاپورسرخ، امیرحسین آرمان، مهدی سلوکی، شهرزاد کمالزاده، سروش جمشیدی، مریم معصومی، جمشید جهانزاده، عباس محبوب، مهدی صباغی، فرزانه نشاط خواه، شهربانو موسوی، رضا یزدانی و جواد زیتونی از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون برای حضور در این سریال تلویزیونی قرارداد امضا کرده اند اما بر اساس شنیده ها به زودی تعدادی از بازیگران شناخته شده و مطرح دیگر نیز به جمع هنرمندان این سریال افزوده خواهند شد. به زودی و ظرف روزهای آتی بازی عباس محبوب بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون نیز در محلات آغاز خواهد شد.

یکی از نکات قابل تأمل در رابطه با این سریال نوروزی این است که نگارش فیلمنامه آن مدت ها است به پایان رسیده و برخلاف سایر سریال های مناسبتی گروه در انتظار رسیدن متن های فیلمنامه نیستند و بازیگران نیز مدت ها قبل از آغاز تصویربرداری تمرینات خود را برای بازی در «رمز خوشبختی» پشت سر گذاشته اند.

پیش بینی ها حاکی از این است که «مرز خوشبختی» در ایام نوروز ۱۳۹۶ بتواند سریالی پرمخاطب ترین باشد.

از جمله عوامل دیگر این سریال می توان به جانشین تهیه کننده: مجید پرکار، نویسنده : علی خودسیانی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، تدوین : امین عابدی، مدیر صدابرداری: مهدی آزادی، مدیر تولید: شاپور دلدار، طراح صحنه و لباس: سارا صفری، طراح چهره پردازی: سحرموسوی، مدیر برنامه ریزی: مجتبی خادم زاده، دستیار اول کارگردان: امین محمودی، منشی صحنه: نوشا عبدالله زاده، عکاس: ارمغان رسام، مدیر روابط عمومی: آیدین نادری اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.