سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

تلویزیون به مجری مسخره‌کننده‌اش فرصت انار بازی داد

احسان کرمی

جوان: شبکه 5 سیما اجرای ویژه‌برنامه شب یلدا را به مجری سپرد که چندی پیش در یک جشن سینمایی رسانه ملی را با سخنان دروغ مسخره کرده بود.

اجرای برنامه «ناردونه» ویژه شب یلدا که قرار است امشب از شبکه 5 سیما پخش شود با احسان کرمی است. احسان کرمی، مجری تلویزیون چند ماه پیش و در حین اجرای هجدهمین جشن خانه سینما سخنانی دروغ درباره ممنوع‌التصویر بودن خانواده کوثری از اینکه آنها در این برنامه ممنوع‌التصویر نیستند و تصویرشان پخش می‌شود ابراز خوشحالی کرده بود. احسان کرمی در حالی این دروغ را گفته بود که خانواده کوثری در چندین برنامه تلویزیونی حضور داشتند و ادعای ممنوع‌التصویری این خانواده در مرحله اول ظلم به صداوسیمایی است که حقوق امثال کرمی را تأمین می‌کند و به آنها اجازه عرض‌اندام می‌دهد اما از آنجایی که حافظه صداوسیما در برخی موارد به شدت ضعیف می‌شود با وجود این ادعای دروغ شبکه 5 حاضر شده مهم‌ترین برنامه‌اش را در اختیار احسان کرمی بگذارد. برنامه «ناردونه» که به تهیه‌کنندگی محمد حسین رضوی برادر کوچک‌تر محمود رضوی تهیه‌کننده سینما، اجرا خواهد شد قرار است امشب از ساعت 20 روی آنتن شبکه 5 سیما برود و آن‌گونه که دست‌اندرکاران این برنامه گفته‌اند دارای سورپرایزهایی است.


سایت سینما ژورنال روز گذشته در خبری از احتمال حضور محمدرضا گلزار در این برنامه خبر داد و نوشت: شنیده‌ها حکایت از آن دارد که کرمی و تیم تولید برنامه‌اش برای جلب نظر گلزار برای حضور در این برنامه مدت‌ها رایزنی کرده‌اند تا توانسته‌اند تأییدیه او را بگیرند. در چنین حضورهایی معمولاً هدیه ویژه‌ای هم از دست‌اندرکاران برنامه برای استارها در نظر گرفته می‌شود که درباره این استار رقم این هدیه هنگفت بوده است!برخی از رقمی ۱۰۰ میلیونی برای جلب نظر گلزار به حضور در این برنامه گفته‌اند و برخی هدیه دریافتی را حتی بیشتر از ۱۰۰ میلیون دانسته‌اند که البته هیچ کدام تأیید نشده‌اند. اگر ادعای این سایت صحت داشته باشد، در شرایطی که صداوسیما با بحران مالی روبه‌رو است، اهدای چنین جوایزی آیا غیر مصداق حیف و میل بودجه است؟

جالب اینجا است که شبکه 5 بعد از پایان ویژه‌برنامه «ناردونه» ویژه برنامه دیگری نیز به مناسبت شب یلدا به روی آنتن خواهد فرستاد. ویژه‌برنامه دوم که قرار است یک برنامه شاد تلویزیونی باشد هم با ساختاری مشابه ناردونه از حضور مهمانانی شامل بازیگران و خوانندگان بهره می‌برد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.