شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

بازیگر «معمای شاه»: پول خوبی نگرفته‌ام

شکرخدا گودرزی در نشست خبری فیلم سینمایی آزادی به قید شرط

ایسنا: بازیگران نقش امام خمینی (ره) و محمدرضا شاه پهلوی سریال «معمای شاه» در برنامه لیموترش درباره ایفای نقش خود در سریال «معمای شاه» سخن گفتند.

برنامه لیموترش امشب ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما پخش شد و میزبان شکرخدا گودرزی ایفاگر نقش امام خمینی (ره) و امیرمهدی‌کیا ایفاگر نقش محمدرضا پهلوی بود.


شکرخدا گودرزی با اشاره به نقش خود در سریال «معمای شاه» گفت: از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ درگیر سریال «معمای شاه» بودم و برای این سریال باید شرایط وزنی مناسبی می‌داشتم. مجموعه سکانس‌های من در این سریال ۸۰ -۹۰ تا بود.

او با اشاره به نحوه انتخابش در ایفای این نقش گفت: من نمایش «ساقی» را بازی می‌کردم و آقای ورزی - کارگردان سریال معمای شاه -  بازی من‌ را دیدند و برای اینکه تشابهی میان چهره من و امام خمینی (ره) پیدا کرده بودند در جاهای مختلف سالن نشستند و در آخر من‌ را از میان سه کاندیدی که برای این نقش بودند، انتخاب کردند.

گودرزی با اشاره به میزان دریافتی از سریال «معمای شاه» گفت: پول خوبی نگرفته‌ام زیرا این پول‌ها برای بازیگرانی است که سوپراستار هستند.

این بازیگر با اشاره به موضوع برنامه لیموترش که اقتصاد مقاومتی بود، گفت:من سعی می‌کنم تولیدات ایرانی بخرم تا برای جوانان کشورمان کارآفرینی ایجاد شود. من نگاهم به سرزمینم مهربانانه است و کشور و مردمم را دوست دارم پس باید با انسان‌هایی که در این کشور زندگی می‌کنند، همراهی کنم.

امیرمهدی‌کیا نیز با اشاره به نقش شاه در این سریال، گفت: من برای اینکه بتوانم این نقش را بازی کنم حدود هشت سی دی را نگاه کردم و ۱۵ کتاب درباره شاه خواندم. علاوه بر این، ۱۸ کیلوگرم وزن کم کردم تا متناسب با نقش شاه باشم.

او در ادامه گفت: من برای کم کردن سه کیلو از وزن خود، از تهران‌پارس تا تالار وحدت پیاده می‌رفتم.

این بازیگر در ادامه با اشاره به نقش خود گفت: به دلیل اینکه نقش من را تعدادی از بازیگران نیز ایفا کرده بودند، نگرانی خاصی داشتم و برایم سخت بود. قبل از من آقای بنفشه خواه و گیتی‌جاه، نقش شاه را بازی کرده بودند.

امیرمهدی کیا در ادامه گفت: من حدود ۱۲ سال از بازیگری دور بودم زیرا محیط کار را دوست نداشتم و بعد از آن به سمت بازار رفتم اما زمین خوردم و در این راه بهزاد فراهانی من را دوباره به عرصه بازیگری برگرداند و بعد از مدت‌ها در فیلم «سام و نرگس» در نقش پدر گلزار ظاهر شدم.

او با اشاره به میزان دریافتی خود از سریال «معمای شاه» گفت: من دو سال است که کارم در سریال «معمای شاه» تمام شده است اما با اینکه درآمد بدی نداشتم اما پول سریال را کامل نداده‌اند.

بازیگر «معمای شاه» در پایان افزود: باید ایرانی زندگی کنیم و با خرید اجناس ایرانی از تولیدکنندگان کشور حمایت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.