شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

خانم بازیگر: ایران را با هیچ جای دنیا عوض نمی‌کنم +عکس

میزان: بازیگر فیلم یکی از ما دو نفر گفت: شاید قبل تر از این خود من هم بر این تصور بودم که زندگی در کشوری دیگر اتفاق خوبی خواهد بود اما پس از اینکه به کشورهای دیگر رفتم متوجه شدم که بهترین جا برای زندگی ایران است و من نمی توانم به جز ایران در جایی زندگی کنم.

السا فیروزآذر درباره دغدغه های شخصی خود درباره مسئله مهاجرت و پناهندگی سوژه نمایش "مانوس" است گفت: مسئله پناهندگی و مهاجرت این روزها یکی از مسائل مهم جامعه بشری محسوب می شود و همانطور که می دانیم این اتفاق در تمامی دنیا یکی از بارز ترین مباحث جامعه است.


وی ادامه داد: سودای زندگی در کشوری دیگر بسته به مشکلاتی که بدون هیچ قضاوتی هر فرد را گرفتار کرده گاهی اوقات باعث مهاجرت می شود. این روزها من نمایشی را با همین مضمون به نام "مانوس" روی صحنه دارم. نمایشی که کاملاً به همین مسئله و پناهندگی برخی از ایرانیان در استرالیا و پشیمانی آنها می پردازد.
 السا فیروزآذر

بازیگر فیلم "آتش بس" درباره تجربه شخصی خود از این مسئله افزود: شاید قبل تر از این خود من هم بر این تصور بودم که زندگی در کشوری دیگر، اتفاق خوبی خواهد بود اما پس از اینکه به کشورهای دیگر رفتم متوجه شدم که بهترین جا برای زندگی ایران است و من نمی توانم به جز ایران در جایی زندگی کنم.

وی در خصوص ارائه پیشنهاد برخی شبکه های خارجی تصریح کرد: سودای خروج از ایران گاهی به علت برخی مشکلات معاشی بازیگران پیش می آید و پیشنهاداتی از سوی شبکه های خارجی می شود. البته تا به حال چنین پیشنهادی از سمت شبکه جم یا سایر شبکه ها به من نشده که اگر هم می شد بدون شک قبول نمی کردم.
 
السا فیروزآذر
فیروزآذر در همین راستا خاطرنشان کرد: به عنوان کسی که امکان خروج از ایران را داشته هیچ وقت نخواستم و نمی خواهم بروم. هر جا از دنیا مشکلات خود را برای زندگی دارد اما به نظر من برای یک بازیگر حضور در کشور خود و کار در بین هم زبان هایش اتفاق ویژه ای است. اتفاقی که خارج از ایران برای من به شخصه رقم نخواهد خورد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.