سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

پیام تسلیت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس برای یک سینماگر

خاموش شدن ناگهانی «علی معلم» همگان را شوکه کرد

علی معلم منتقد در نشست آسیب شناسی نقد فیلم در فرهنگسرای رسانه

سینماپرس: در آخرین روزهای سال ۱۳۹۵ و در لحظاتی که همگان در تکاپو برای استقبال از بهار طبیعت هستند، علی معلم گویی مسیر دیگری را در پیش گرفت.

به گزارش سینماپرس، در پی درگذشت مرحوم علی معلم، روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس پیام تسلیتی صادر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است؛
«خاموش شدن ناگهانی مَرد فعال سینمای ایران، همگان را شوکه و مبهوت کرد. در آخرین روزهای سال ۱۳۹۵ و در لحظاتی که همگان در تکاپو برای استقبال از بهار طبیعت هستند، علی معلم گویی مسیر دیگری را در پیش گرفت. او به دیدار معبود شتافت و جامعه فرهنگی و هنری ایران را داغدار کرد. او در این روزهای واپسین سال رفت تا دوستدارانش بهار را بدون حضورش تجربه کنند.


علی معلم از خاندانی ادیب، فرهیخته و جلیل القدر بود. مَردی متشخص و صریح، عنصری توانمند در عرصه رسانه، تهیه کننده ای با دانش و نویسنده و منتقدی آگاه و صادق. او وامدار کسی نبود و شاید این  ویژه ترین ویژگی معلم بود.

روحش شاد و یادش گرامی باد.


برای او در جایگاه ابدی آرامشی عمیق از خداوند مسئلت می نماییم و این ضایعه را به جامعه فرهنگی و هنری کشور و بویژه خانواده محترم معلم تسلیت می گوییم.»

علی معلم، مدیر مسئول و سردبیر نشریه دنیای تصویر، بنیان‌گذار جشن سینمایی تلویزیونی حافظ، مدرس، مجری و برنامه‌ساز و تهیه‌کننده‌ سینما عصر دوشنبه ۲۳ اسفند و در سن ۵۴ سالگی، در پی حملۀ قلبی دار فانی را وداع گفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.