شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

سینماپرس و آخرین آمار فروش فیلم های در حال اکران

آخرین آمار فروش فیلم‌های اکران نوروز/ «ماجرای نیمروز» به ۲ میلیارد و نیم نزدیک شد

اکران نوروزی 96-آباجان-ماجرای نیمروز-یک روز بخصوص-گشت2-خوب بد جلف-سه بیگانه

سینماپرس: با پایان تعطیلات نوروزی اقبال مخاطب به فیلم‌های اجتماعی بیش از دو هفته اول اکران نوروزی شده است و همچنان فیلم‌های کمدی به فروش می‌رود.

به گزارش سینماپرس،  فیلم «خوب بد جلف» در تهران به فروش ۷ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۴ میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان رسید که در کل فروش فیلم به ۱۱ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان رسیده است. 

این فیلم از سال ۹۵ اکران شده و شامل فروش ۱۰ هفته ای خواهد بود. فیلم های نوروزی فروش ۷ هفته ای خواهند داشت و هم اینک خوب بد جلف در هفته هشتم اکران قرار گرفته است. 

«گشت ۲» در تهران به فروش ۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان دست یافت که در شهرستان به فروش ۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان رسید و در کل فروش فیلم به ۸ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان رسید. 

«آباجان» به فروش ۸۱۰ میلیون تومان رسید و فیلم «یک روز بخصوص» به فروش ۵۹۰ میلیون تومان دست یافت . این دو فیلم بیشترین سالن را در تهران دارند و در شهرستان با سالن های محدودی به نمایش درآمدند. 

«ماجرای نیمروز» در تهران به فروش ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان رسید و در شهرستان به فروش ۶۱۰ میلیون دست یافت و کل فروش فیلم به ۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان رسیده است. 

فروش «سه بیگانه» به فروش ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.